TZ: Moderní kanceláře a pracovní trendy mapuje nový časopis #MORETHANOFFICE

V únoru vyšlo nové vydání magazínu #MORETHANOFFICE. Na celkem 56 stranách přináší rozhovory, komentáře a velkou dávku inspirace, jak vytvořit co nejlepší pracovní prostředí. Generálním partnerem projektu je společnost Skanska, dále časopis podpořily firmy Savills, Atalian, Business Link a Sharry Europe. Nový magazín #MORETHANOFFICE vytvořila kreativní skupina FirstFloor.

Proč příští poradu svolat na úterý ve 14:30 hod? Jak přežít nudný meeting? Jaké firmy chtějí, aby jejich zaměstnanci v práci spali? Proč si kancelář obložit mechem? Jakou hudbu by měly poslouchat “kancelářské krysy”? Kolik lidí se v práci přezouvá?

To je pouze zlomek otázek, na které odpovídá v pořadí již druhé vydání tištěného magazínu #MORETHANOFFICE. Vyšlo na začátku února v nákladu více než 1500 kusů a nabízí nejnovější trendy z oblasti designu pracovního prostředí i pohled do zákulisí, jak se navrhují kanceláře. Čtenáři v něm najdou mimo jiné rozhovor s Dougem Lowriem z Microsoftu nebo Tomášem Novotným, který stál u zrodu úspěšného česko-finského startupu 720°.

“Projekt #MORETHANOFFICE, s podtitulem Moderní průvodce kancelářskou džunglí, odstartoval před rokem a půl. Premiérové tištěné vydání od té doby získalo bronzovou medaili v soutěži Zlatý středník, na náš webový magazín www.morethanoffice.eu zavítalo již více než 40 tisíc unikátních uživatelů,” přibližuje dosavadní úspěchy šéfredaktor Lukáš Rozmajzl z kreativní skupiny FirstFloor.

VZRŮSTAJÍCÍ ZÁJEM

Vzrůstající popularitu potvrzuje rovněž zájem inzerentů. Generálním partnerem projektu je již od začátku developer kanceláří společnost Skanska. Nově řady inzertních partnerů rozšířila čtveřice firem: Savills (nabízí realitní služby a poradenství), Atalian (jeden z největších tuzemské hráčů v oblasti správy a provozu budov), Business Link (síť prémiových kanceláří a coworkingů v Polsku a v Česku) a Sharry Europe (firma z oblasti PropTech vyvíjející unikátní software pro chytré budovy).

“Snažíme se naše developerské projekty navrhovat v souladu s nejnovějšími trendy, jako je well-being, work-life balance nebo udržitelnost. Proto jsme se od prvopočátku rozhodli podpořit mediální projekt, jenž tato témata akcentuje a dělá jim osvětu. Těší nás, že se #MORETHANOFFICE etablovalo jako jedno z nejpopulárnějších médií o aktuálním dění v kancelářích,” komentuje Petra Machartová, Marketing and Communication Coordinator ze společnosti Skanska.

Druhé vydání magazínu #MORETHANOFFICE není volně prodejné. Je k dispozici u jednotlivých partnerů a zároveň bude k dostání na akcích a konferencích, jejichž je projekt mediálním partnerem, například na vyhlášení soutěže Zasedačka roku, na konferencích Friendly Buildings či TechoCon.

#MORETHANOFFICE – Moderní průvodce kancelářskou džunglí

 

Reklamy