Praha, 15. listopadu 2017 – Agentura DigitalAd se věnuje zejména správě RTB kampaní na webech zapojených do jeho systému. Jejich portfolio v současné chvíli pokrývá 1 300 000 unikátních uživatelů v rámci desítek webů. V říjnu 2017 se jejich obrat realizovaný v rámci metody yield managementu DigitalAd pro RTB systémy poprvé dostal nad milion korun.
DigitalAd je internetový startup, který byl založený v srpnu 2017. Jeho rychlý růst potvrzuje trendy v internetové reklamě, zejména pak přelévání příjmů z klasických kampaní do programatické reklamy.
“Klientům zapojeným do naší sítě nejprve zpracujeme návrh na optimalizaci jejich reklamního prostoru s ohledem na efektivitu jednotlivých ploch a na využití aktuálních trháků jako je m-commerce a videoreklama. Už jenom díky těmto změnám dochází k okamžitému navýšení příjmů. Přitom webů s neefektivně nastaveným a nevyužitým reklamním prostorem napříč všemi zařízeními je stále na trhu většina,” říká Petr Mácha, zakladatel DigitalAd.
Zapojení do yield managementu DigitalAd zajistí webům výrazný nárůst příjmů. A to zejména díky komplexnosti řešení, se kterým DigitalAd pracuje a jeho schopnosti prodat reklamní plochu za co nejvyšší možné CPT.
Jedním z nejvýnosnějších formátů posledních měsíců je nativní reklama, která v DigitalAd aktuálně překročila 60 Kč/CPT a do konce roku by měla dosáhnout hranice 70 Kč/CPT. Těchto hodnot se daří dosahovat díky úzkému propojení se spolupracujícími weby při umísťování reklamních pozic.
O DigitalAd, s.r.o.
Internetová agentura založená v roce 2017. Zaměřuje se zejména na programatickou reklamu. Má vlastní systém pro yield management, který pracuje s většinou komerčních RTB systémů a zaručuje tak maximální výnosnost z reklamních ploch zapojených webů. Důraz klade na efektivitu a optimalizaci reklamních ploch svých klientů a využívání aktuálních trendů.