Značka YENKEE spustila novou Bitvu Barev

Úspěšný projekt války mezi youtubery je zpět, tentokrát s podporou studia Warhorse

Praha, 16. listopadu – Dvě armády, dva generálové a dvě zbrusu nové zbraně. Bitva Barev značky YENKEE je zpět. 1. 11. se rozpoutal nový souboj, tentokrát nazvaný Povstání. Duel dvou známých youtuberů v minulém roce ovládl Sterakdary. Jím nastolený diktátorský režim stále leží v žaludku Martinu Rotovi. Kdo zvítězí letos? O tom rozhodnou opět jejich podporovatelé. Hlavní část celého projektu se odehrává na www.bitvabarev.cz prostřednictvím návykové klikací hry a za podpory úspěšného vývojářského studia Warhorse.  

A o co jde především? O novou herní myš značky YENKEE. Ta má mimo jiné pomoci ve speciálně vytvořené klikací hře, která přímo ovlivňuje průběh celé bitvy. Vše je umístěno na microsite www.bitvabarev.cz, kde lze živě sledovat vývoj souboje. Letošní ročník přímo navazuje na ten loňský. Do něj se zapojilo více než 45 000 lidí a zaznamenal tak ohromný úspěch. Úvodní video zhlédlo na Youtube okolo 160 000 diváků.  

Bitva Barev: Povstání

Rozhodující bude sesbíraný vliv. Ten ovlivňují samotní soutěžící, kteří mohou přidávat body svým generálům skrze registraci, nákupem nové herní myši nebo pomocí aktivity v klikací hře. „Do opravdového jádra boje se uživatelé dostanou zadáním kódu z naší nové herní myši. Díky tomu se mohou zapojit i do soutěže a vyhrát ceny od uznávaného vývojářského studia Warhorse. Jedná se například o ručně kovaný meč nebo dlouho očekávaný titul Kingdom Come: Deliverance a s ním spojený merchandising,“ popisuje produktový manažer značky YENKEE, Goran Setler.   

Příběh pokračuje tam, kde vloni skončil. Tehdy s velkým přehledem vyhrál Sterakdary. „Na začátku celé Bitvy je dramatické video, kde se se Sterakem minutu a půl, snad vtipně, urážíme, přičemž on sedí celou dobu povýšeně na svém trůnu. Oba máme při tvorbě příběhu velkou volnost, což nám dává možnost se na něm kreativně vyřádit. Rozhodně nechci, aby Bitva skončila jako v minulém roce. Tentokrát doufám v zásadní podporu Matouše, přičemž myslím, že by bylo fér, kdyby v případě naší prohry nedostal zaplaceno,“ dodává populární youtuber Martin Rota. Úvodní video již zhlédlo bezmála 100 000 lidí a očekává se, že brzy překoná i to z minulého roku.

Nová herní myš

Ústředním motivem celé bitvy se stala výkonná designová herní myš. Ta je připravena ve dvou verzích – modré a červené. Každá z nich reprezentuje stejnojmennou armádu soupeřících youtuberů. Jedná se o absolutní novinku značky YENKEE. Disponuje těmi nejmodernějšími technologiemi, které jsou ukryty ve velmi odolném těle. Myš má v sobě zabudovaný senzor Avago 3050, který je velmi oblíbený napříč herní komunitou. Ten se může pochlubit citlivostí až 4000 DPI. Hráčům tak poskytne doslova bleskurychlé reakce.

Nejvíce namáhaná tlačítka myši jsou vybavena mikrospínači OMRON, které jim zaručují dlouhodobou životnost (výrobce garantuje minimálně 10 miliónů kliknutí) a vlastnosti myši jsou jednoduše upravitelné dle uživatele. „Myš je složena z těch nejlepších a nejodolnějších součástek. K dosažení perfektního výsledku jsme vytvořili intuitivní software, kterým je možné produkt jednoduše nastavit dle libosti. Je celý v češtině a lze pomocí něj uzpůsobit barvu podsvícení, makra, frekvenci snímání, citlivost a spoustu dalších atributů,“ upřesňuje Goran Setler.

Více o soutěži na: www.bitvabarev.cz

O Yenkee

Značka působí na trhu od roku 2012. Zabývá se výrobou kvalitního příslušenství pro fotoaparáty, tablety, počítače a mobilní telefony. Yenkee sází především na stylovost, rafinovanost a dostupnost. Značka patří pod společnost FAST ČR.

Více informací na www.yenkee.cz