Markíza Group začíná plně využívat potenciál digitální platformy HbbTV, a to na všech třech stanicích Markíza, Dajto i Doma. Slovenský leader spustil HbbTV v roce 2016 a dosud nabízel obsahové služby pro diváky jako videoarchiv, zpravodajství nebo například intektivní hry. Od nynějška se otevírá i pro inzerenty, kterým nabízí 7 reklamních formátů a několik variant cílení známé z českého prostředí.
„HbbTV vnímame ako rozšírenie ponuky klasickej televizie a televizie v online prostredi. Výhodou oproti klasickému online, je práve kvalitatívna stránka vel’kosti TV obrazovky v porovnání s mobile alebo destkop. Očakávam taktiež menšiu rezistenciu voči reklame, na tejto platforme,“ říká Juraj Máťuš, ředitel centra reklamy Markíza – SLOVAKIA, spol. s.r.o
„Slovensko se otevřelo nejnovějším trendům a má skvělou šanci těžit jeho fantastický potenciál. Naším cílem je za pomocí platformy Hybrid Ads efektivně a dlouhodobě využívat tento prémiový prostor ve prospěch všech hráčů na trhu. Televizí, inzerentů a samozřejmě i diváků,“ představuje spolupráci Lukáš Hnilička, CEO Hybridu.
Online kampaně na slovenských TV i programaticky
Po vzoru České Republiky Markíza disponuje totožnými formáty, které se obchodují za cenu za tisíc zobrazení (CPT). Aktuální ceník HbbTV formátů je dostupný zde. Kampaně v HbbTV jsou známé pro svou vysokou výkonnost, kde se míra CTR běžně pohybuje mezi 2-4%. V roce 2017 se v ČR zatím uskutečnilo více než 180 kampaní.
Kromě přímého obchodu, který zajišťuje napřímo obchodní oddělení Markízy, bude většina formátů dostupná skrze programatický nákup v DSP Adform. Programatický nákup zajišťují společnosti R2B2 a Hybrid, které za toto řešení byly oceněné mezinárodní asociací pro HbbTV na letošní Symposiu v Římě v kategorii Best Use of HbbTV for Advertising and Promotion.
„Zapojení Markíza Group do ekosystému Hybrid Ads je pozitivní zpráva pro všechny. HbbTV se rozrůstá o další trh, a to s sebou přináší nespočet výhod, včetně strmě vzrůstajícího reache, nebo třeba jednoduchý a standardizovaný cross-country online nákup. Očekávám, že tento trend bude nadále pokračovat a dlouho nezůstaneme na současných 15ti televizních kanálech,“ uzavírá Hnilička.
V případě žádosti o další informace, materiály či rozhovory, prosím kontaktujte společnost na curiousabout@mihybrid.com, případně přímo Lukáše Hniličku na lukas@mihybrid.com
O společnosti Hybrid:
Společnost Hybrid se zabývá komerčním využitím a optimalizací hybridního vysílání HbbTV. Vyvíjí a provozuje advertní systém Hybrid Ads, který v současnosti využívá Prima Group, Markíza Group, ÓČKO Group a TV Šlágr. Hybrid je ryze karlínská společnost.