Mailkit spustil novou verzi e-mailingového nástroje

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, spustila jeho novou verzi. Oproti stávající se vyznačuje jednodušší obsluhou a příjemnějším a přehlednějším uživatelským prostředím. Další vylepšení se připravuje na začátek roku 2018 a bude souviset s blížícím se začátkem platnosti nařízení o ochraně osobních údajů GDPR.

screen-code.jpg

Na vývoji nové verze Mailkit pracoval téměř dva roky a zohlednil přitom více než dvě stovky požadavků klientů.

“Naší snahou nebylo přidávat nové funkce. To jsme dělali předchozích 8 let. Spíše jsme chtěli, aby ty stávající byly lépe přístupné uživatelům. Ti tak nově mohou sami ovládat funkce, jejichž nastavování bylo dříve poměrně složité a museli se v mnoha případech obracet na zákaznickou podporu. Nyní vše zvládnou sami,” vysvětluje Jakub Olexa, jednatel společnosti Mailkit.

Změn se dočkaly reporty, které se více přizpůsobily potřebám marketérů. Změnil se i způsob, jakým jsou v nich prezentována data. Nyní z nich lze nejen lépe vyčíst trendy a ekonomické výsledky kampaní, ale také jednotlivých segmentů příjemců.  

Nový editor přináší i zásadní zjednodušení editace kampaní, kde nadále zůstala zachována možnost přímé editace pro pokročilé uživatele, novinkou je však drag & drop sestavování kampaní z šablon a jejich bloků a in-line editor. Ten umožňuje u šablon a bloků předem definovat oblasti, které je možné snadno editovat a zajistit tak konzistentní kvalitu výstupu.

Vylepšení se dočkaly i možnosti podmíněných doručení, kde jsou nově k dispozici komplexnější dotazy na více úrovních, a to včetně podmínek vázaných na předchozí reakce příjemců.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.