Nový start-up BridgeWaterBlu zásadně inovuje řešení chybějících IT kapacit na českém pracovním trhu

Odborníků v IT je v Česku kolem 150 tisíc, přesto na trhu práce zoufale chybí. Český projekt BridgWaterBlu je však nejen vyhledává, ale navíc zvyšuje jejich hodnotu dalším vzděláváním.

Praha, 12. prosince 2017 – Poptávka po IT specialistech v České
a Slovenské republice silně převyšuje kapacity personálního trhu. Najít kvalitního a dostupného projektového manažera, architekta, IT analytika, programátora nebo testera se pro mnoho společností stalo neřešitelným úkolem. K problematice nedostatku zaměstnanců v profesi IT proto velmi inovativně přistoupila česká soukromá vzdělávací skupina EDUA Group podnikatelů Vladimíra Schmalze a Milana Procházky. Její nový projekt BridgeWaterBlu funguje jako HR agentura zaměřená ryze na IT specialisty. A od konkurence se odlišuje především tím, že IT odborníky vzdělává, rozvíjí, a dává jim tak konkrétní přidanou hodnotu, kterou na trhu tolik vyhledávají a potřebují.

Tradiční model náborových agentur BridgeWaterBlu inovuje na obou stranách. IT specialisty zastupuje na trhu při hledání nového zaměstnání a zároveň investuje do jejich rozvoje a vzdělání. V případě firem se pak stává jejich strategickým partnerem pro hledání
a doporučení vhodných IT odborníků. „Experti technických oborů si v dnešní době práci nehledají, ale vybírají. Společnosti tak pochopily, že potřebují partnera, který jim s náborem pomůže. Někoho, kdo se umí pohybovat ve specifické IT komunitě, zvládne IT specialisty jak vyhledat, tak zejména zaujmout a kvalitně motivovat, aby se ucházeli o nové zaměstnání právě u nich,“ vysvětluje Jakub Konečný, CEO společnosti BridgeWaterBlu.

Po prvních úspěšných měsících fungování lze potvrdit fakt, že IT specialisté se (mimo běžné parametry finančního ohodnocení a technologického zázemí nových projektů) čím dál více zajímají o osobnostní rozvoj a zvýšení svých softskillových kompetencí. Firmy prostřednictvím projektu BridgeWaterBlu seženou IT odborníky na dlouhodobou pozici, ale také na nárazové projektové spolupráce. A nespornou výhodou je, že kromě BridgeWaterBlu skupina EDUA Group vlastní také vzdělávací agentury Tutor či Top Vision, které pomáhají celý  koncept posunout ještě dál. „Jsem rád, že naše společnost v kooperaci s EDUA Group otevírá IT odborníkům dveře do světa vzdělání, cizích jazyků a osobního rozvoje. Vytvořili jsme tedy koncept, po kterém je v IT komunitě velký hlad a kompletně bouráme zažitou negativní kulturu personálních agentur, které na specialistech jen parazitují za účelem rychlého výdělku,” dodává Jakub Konečný.

Reklamy