V úterý 9. ledna od 12.30 hod. sledujte živě Superdebatu prezidentských kandidátů na iDNES.cz

Už tento týden vhodí první voliči hlas jednomu z kandidátů na prezidenta. Zpravodajský server iDNES.cz proto zítra od 12.30 hodin nabídne velkou předvolební Superdebatu osmi prezidentských kandidátů. Diskutovat se bude nejen o domácí i zahraniční politické situaci a programových prioritách kandidátů, ale zazní i otázky na společenská témata včetně sociálních sítí, které hrají ve volební kampani podstatnou roli. Šanci ptát se hostů dostanou také diváci a čtenáři, a to včetně možnosti vyjádřit sympatie účastníkům diskuse prostřednictvím internetového hlasování.

Pozvání do studia přijalo osm z devítky kandidátů na prezidenta České republiky: bývalý šéf Akademie věd Jiří Drahoš, politik a diplomat Pavel Fischer, hudebník a producent Petr Hannig, lékař Marek Hilšer, textař a antropolog Michal Horáček, šéf Asociace zbrojního průmyslu Jiří Hynek, bývalý šéf Škody Auto Vratislav Kulhánek a někdejší český premiér a předseda ODS Mirek Topolánek. Současný prezident Miloš Zeman se omluvil s tím, že se letos žádné předvolební debaty nezúčastní.

Téměř dvouhodinová Superdebata se opět odehraje pod moderátorskou taktovkou šéfredaktora MF DNES Jaroslava Plesla a tváře iDNES.tv Vladimíra Vokála.

Témata diskuse budou rozdělena do čtyř hlavních okruhů, z nichž dva budou věnovány domácí a dva zahraniční politické scéně. Všichni diskutující budou mít rovné podmínky a stanovený čas, v němž mohou představit své priority. Celý blok zastřeší zhruba minutový Rozstřel jednotlivých kandidátů s moderátorem.

Ve spolupráci s Rádiem Impuls, nejposlouchanějším rádiem v České republice, položí na základě nejčastějších dotazů posluchačů dvě otázky také moderátorka Zuzana Bubílková. 

Už dnes najdou čtenáři vše podstatné k prezidentským volbám ve speciálu  iDNES.cz Prezidentské volby 2018, který nabízí rozhovory s kandidáty, speciální vydání pořadu Rozstřel, přehled transparentních účtůvolební manuálvolební kalkulačku pro nerozhodnuté a kompletní zpravodajství z volební kampaně.

Na Superdebatu prezidentských kandidátů o pár dní později navážou také volební studia.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy