Dan Tržil povede nové školení Dobrého webu na tvorbu podcastů a jejich marketingové využití

Dobrý web nově nabízí školení na tvorbu audio podcastů a jejich marketingové využití. Jeho lektorem bude Dan Tržil, který produkuje podcasty pro klienty jako Red Bull, Česká spořitelna nebo Mar-ekon a věnuje se rozvoji audio podcastů v Česku. Školení je vypsané na 22. ledna.

2018-01-10 15_15_32-Školení digitálního marketingu a UX - Dobrý web

Školení je určené hlavně pro lidi, kteří se zabývají firemním marketingem a chtějí se dozvědět, jak se dají audio podcasty marketingově využít. Naučí se je propagovat, jak si získávat důvěru posluchačů a jak na podcastech přímo i nepřímo vydělávat. Školení je také vhodné pro ty, které podcasty zajímají a chtějí se je naučit vytvářet. Součástí výuky jsou totiž i principy natáčení a postprodukce zvukového materiálu.

„Obsahový marketing je dnes součástí každé progresivní firmy. Jenže co dělat, když na sociálních sítích udrží lidé pozornost 3 vteřiny, v záplavě článků je těžké vyniknout a na video nemáte kapacitu?” říká Dan Tržil, lektor ze společnosti Dobrý web.

O Dobrém webu

Dobrý web je značkou digitální agentury Sherpas.

Pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, zároveň poskytuje vzdělávání v digitálním marketingu pro firemní klientelu na klíč. Dobrý web taktéž stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka.

Více informací ke vzdělávacím aktivitám naleznete na www.dobryweb.cz, a na www.digiaka.cz.  Agenturní web – www.sherpas.cz.