IdeaSense od ledna posiluje Jiří Devát

Společnost IdeaSense, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím metody Inovačních farem, opět rozšiřuje své řady. Na pozici Thought Leadera vítá Jiřího Deváta. Ten ve firmě již tři roky působí jako člen IdeaSense Advisory Boardu, nyní se osobně ujme vedení klíčových projektů.

2017-10-09 15_20_14-IdeaSense - inovace a design thinking

Jiří Devát dříve pracoval jako Country Manager v technologických společnostech Microsoft a Cisco Systems, v pozici viceprezidenta se podílel na transformaci Českých aerolinií. Své podnikatelské záměry rozvíjí ve firmách DEVAT innoware s.r.o. a Čajová květina s.r.o., pod kterou patří značka Matcha Tea.

“Máme velkou radost, že se k nám naplno připojí právě Jiří. V rámci kreativního procesu v IdeaSense vždy vítáme další dávku inspirace a kritického myšlení, Jiří tak bude díky svým dlouholetým zkušenostem velkým přínosem. Jsem si jistá, že nám pomůže využít mnoho budoucích příležitostí a naše služby ještě zdokonalí,” říká Kateřina Ailová, spoluzakladatelka IdeaSense.

V IdeaSense se Jiří hodlá vedle inovace produktů a služeb zaměřit také na strategické scénáře rozvoje a budování firemní kultury, oblasti, jimž se věnoval celou svou profesní kariéru. “Mou přidanou hodnotou je propojovat lidi a spojovat myšlenky,” říká o svém poslání Jiří Devát.

O IdeaSense

Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To-Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense.

Více informací na: www.ideasense.cz.

 

Reklamy