V přímém přenosu a přehledně. Takové budou 13. ledna od 14.00 hodin prezidentské volby na iDNES.cz

Doslova v přímém přenosu nabídne zpravodajský portál iDNES.cz v sobotu 13. ledna odpoledne sčítání hlasů po prvním kole prezidentských voleb. Ve 14.00 hodin odstartuje multimediální studio se šéfredaktorem Mladé fronty DNES Jaroslavem Pleslem a tvářemi iDNES.tv Karlou Mráčkovou a Vladimírem Vokálem. Ve speciální příloze iDNES.cz  divákům a čtenářům nabídne on-line přenos z volebních štábů, fotoreportáž nebo detailní přehled o hlasování v obcích, v jednotlivých krajích a také informace o tom, jak se rozhodovali Češi ve světě. 

iDNES.cz je přímo propojen s Českým statistickým úřadem. Čtenáři tak uvidí průběžné i finální výsledky prvního kola volby v reálném čase. Ve volebním studiu iDNES.tv pak moderátoři rozeberou přehledné grafy spolu s redaktory Mladé fronty DNES Petrem Kolářem a Ondřejem Leinertem.

„V každém volebním štábu máme dva redaktory a streamovací zařízení. Díky tomu můžeme přímo vstupovat do vysílání iDNES.tv a nabízet reakce z volebních štábů nebo rozhovory s postupující dvojicí i poraženými,“ říká šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová. 

Průběžné výsledky i volební studio budou dostupné na mobilních telefonech a o informace nepřijdou ani uživatelé na sociálních sítích Facebook a Twitter. „V průběhu volebního studia budeme v neustálém kontaktu s našimi zpravodaji ve volebních štábech jednotlivých kandidátů. Díky tomu zachytíme bezprostřední reakce politiků, členů jejich týmu i podporovatelů,“ dodává moderátor Vladimír Vokál. 

Už dnes najdou čtenáři vše podstatné k prezidentským volbám ve speciálu iDNES.cz Prezidentské volby 2018, který nabízí rozhovory s kandidáty, speciální vydání pořadu Rozstřel, přehled transparentních účtůvolební manuálvolební kalkulačku pro nerozhodnuté a kompletní zpravodajství z volební kampaně.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

 

Reklamy