Do českého zastoupení Adform nastoupila Radka Floreková

Do pražské pobočky dánské technologické společností Adform, která poskytuje služby v oblasti digitální reklamy, nastoupila na začátku ledna Radka Floreková. Na pozici Platform Solutions Specialist bude zodpovídat za klíčové klienty společnosti na 7 trzích CEE regionu. 

Radka Floreková přišla do Adformu ze sdružení předních českých provozovatelů online médií, společnosti Czech Publisher Exchange, kde minulý rok pracovala na pozici Yield Manager. V této roli se věnovala především podpoře vydavatelů, nastavování a optimalizaci jejich kampaní v SSP. Dříve sbírala zkušenosti v České spořitelně a společnosti KPMG. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor Makroekonomie.

O společnosti Adform

Společnost Adform je vedoucí technologickou společností v oblasti bannerové reklamy v Evropě, založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky v 18 zemích v Evropě, Severní Americe, MENA i APAC, kde dohromady pracuje 750 zaměstnanců. Provozuje unikátní platformu zahrnující služby v oblasti Ad Servingu display reklamy, rich media reklamy, video, mobile, dynamické reklamy nebo produktového targetingu. Adform prostřednictvím vlastní DSP platformy již od roku 2011 umožňuje nákup bannerové reklamy v reálném čase (RTB). Více na http://www.adform.com

Reklamy