Zájem o platby s Android Pay v mBank neustále roste

Praha, 22. ledna 2018 – Většina lidí už svůj mobilní telefon ani nepouští
z ruky. A proto jim firmy vycházejí stále více vstříc se svými službami.
To samé udělala i mBank, která již dva měsíce nabízí ve své nové mobilní aplikaci 3.0 službu Android Pay, kterou využívá čím dál více klientů. Pomocí služby Android Pay bylo v mBank doposud zrealizováno přes 185 tisíc platebních transakcí za celkem 89 milionů korun.

Klienti mBank k placení přes Android Pay využívají nejvíce kartu VISA, kterou provedli celkem 147 013 transakcí. Karta MasterCard byla využita již 40 485krát. Zpravidla se jedná o muže, kteří pomocí aplikace uskutečnili celkem 89 % transakcí. Ženy pak provedly zbylých 11 % transakcí.

S adopcí mobilního placení jsme velmi spokojeni, našich cílových hodnot jsme docílili již po necelých dvou měsících, nicméně ideální případ by byl, kdyby mobilem platili všichni. Co se ukazuje jako výzva, je přesvědčit pro placení mobilem i ženy, kterým, jak se zatím zdá, je peněženka v kabelce bližší nežli mobil,“ říká Michal Pokluda, ředitel CORE produktů a inovací mBank.

Uživatelé zrealizovali transakce za přibližně 89 milionů korun, přičemž z celkové částky zaplatili muži celých 78 179 778 Kč. Žen se týkaly platby přesahující
9 milionů Kč.

Jsme rádi, že naši novou aplikaci využívá stále více lidí. Zároveň pracujeme
na dalších zlepšeních a upgradech naší appky, o kterých budeme průběžně informovat,“ říká Bronislav Dvořáček, ředitel vývoje produktů mBank.

Nová aplikace mBank 3.0 je v provozu od poloviny listopadu a dle statistik je o ni enormní zájem, který se neustále zvyšuje. Je vybavena zbrusu novými funkcemi tak, aby zvyšovala komfort uživatele. Přístupná je i pro majitele operačních systémů iOS, kteří se do aplikace mohou přihlásit pomocí Face ID.

 

O mBank:

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a během deseti let se pro její služby rozhodlo již více než 650 000 klientů. V roce 2017 mBank získala 7 ocenění v soutěži Zlatá koruna, přičemž si odnesla také vítězství pro mKonto a mKonto Business v obou hlavních kategoriích, v Ceně veřejnosti a v Ceně podnikatelů. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

Reklamy