Kde opravdu začínají naše dovolené? Retargeting v oblasti cestování

V dnešním propojeném světě neexistuje snad žádné místo, kam by se nedalo cestovat. Každý člověk má v hlavě seznam destinací, kam by se chtěl podívat. Všechny cestovatele spojuje to, že za své peníze chtějí získat co nejlepší služby. V poslední době došlo k rychlému nárůstu počtu míst, na nichž cestovatelé mohou zjišťovat informace o destinacích, do kterých míří. Informace mohou vyhledávat s pomocí vyhledávačů, ubytování si zarezervují přes aplikaci, využívají online agentury, které jim poradí s cestou nebo na internetu mohou použít stránky, přes které najdou nejlevnější letenky. Podle nedávné zprávy Expedia Media Solutions Report někteří cestovatelé před odjezdem na dovolenou navštíví až 38 internetových stránek. Podle zjištění online marketingové agentury Fuel téměř polovina lidí (48,4 %) odpověděla, že v okamžiku, kdy začínají plánovat dovolenou, používají vyhledávače.

2017-06-27 17_32_04-RTB House

Většina cestovatelů používá během plánování cesty digitální vyhledávání. Aby se firmy z oboru byly schopné přizpůsobit těmto novým požadavkům, musí zapracovat na tom, jak oslovují své potenciální zákazníky. Klíčem k úspěchu je nabídnout obsah, který je uzpůsoben přáním a potřebám jednotlivých zákazníků. Díky personalizovanému retargetingu je toto možné.

Segmentace uživatelů: splňte jejich přání

Segmentování uživatelů je umožněno díky sledování neustálého proudu interakcí zákazníků. Velmi přesně zaměřená reklamní kampaň může zasáhnout uživatele s velmi vysokou přesností.

To se vyplatí zejména v oboru cestování, v němž se musí rychle brát v potaz tisíce proměnných, aby firmy podnikající v této oblasti byly schopné efektivně oslovit své zákazníky. Od okamžiku, kdy člověk poprvé vepíše název destinace do vyhledávače, vytváří velké množství informací, jejichž analýza nám pomůže pochopit, jakým způsobem se dostane až k dokončení nákupu.

Segmentace na základě prohlédnutých kategorií zboží je jednou z nejvyužívanějších variant. Pracuje s produkty, které byly potenciálními zákazníky prohlédnuty jako například lety, výlety lodí, hotely, auta z půjčovny nebo poznávací zájezdy. Každý z těchto produktů je obvykle vyhledáván v určitém časovém období. Velmi přesné segmentace může být dosaženo díky přizpůsobení nabídky zákazníkovu kalendáři.

Segmentace existujících a potenciálních uživatelů je identifikuje na základě unikátní uživatelské cesty. Jsou stávajícími zákazníky? Nebo mají velký potenciál nákupu? Cestovní průmysl se může dozvědět o způsobu chování těchto lidí. Vyhledávají first nebo last-minute nabídky? Kupují spolu s letenkou také hotel? Cestují často nebo jen občas? Toto jsou důležité otázky, na které lze s pomocí prediktivního modelování odpovědět. Zkušený poskytovatel retargetingového řešení vám může pomoci s definicí těchto cílů pro každou skupinu a současně vám bude asistovat při efektivním oslovení každého uživatele.

Související produkty: Nabídněte perfektní možnost volby

Síla vyhledávání dovolených online spočívá v tom, že si můžete vybírat ze široké palety nabídek. Téměř každý detail výletu si můžete naplánovat z tepla domova. Pokud plánování začíná už doma, reklamní kampaně musí být schopné zareagovat velmi brzy a poté musí dokázat sledovat zákazníka po celou dobu nákupu.

Bannery, do nichž jsou zakomponována políčka pro vyhledávání, jsou jednoduchým způsobem, jak inspirovat cestovatele, kam dál by se měli jet podívat. Stejně tak mohou dosud nerozhodnutým lidem pomoci se rozhodnout. Moderní bannery nabízejí širokou škálu možností. Bannery dnes mohou zobrazovat opravdová políčka pro vyhledávání, která mohou být přesměrována na původní webovou stránku a fungují jako oddělený vyhledávač, ne jako pop-up reklama.  

Přesná doporučení výrobků jsou také možná díky pokročilým algoritmům hloubkového učení. Pokud například zákazník chce cestovat do Barcelony, bude potřebovat letenku, pravděpodobně také hotel a možná také auto k pronájmu. Možná hledal na internetu Montserrat nebo sháněl lístky na koncert. Pouze propracovaný systém může sbírat a analyzovat tato data, aby z nich byl schopen vytvořit vysoce personalizovanou nabídku. Díky využití správných databází a kvalitního poskytovatele technologie mohou vaše kampaně používat tato pokročilá retargetingová řešení s bannery upravenými na míru každému zákazníkovi.

Kampaně na více zařízeních: personalizované nabídky kdykoli a kdekoli

Lidé dnes používají celou řadu zařízení, s jejichž pomocí si prohlížejí nabídky e-shopů nebo v nich nakupují. Je nezbytně nutné mít platformu, která dokáže zákazníky oslovit, ať už používají jakékoli ze svých zařízení.

Podle PhoCusWright 41 % cestovatelů zjišťuje informace o dovolených na mobilech nebo tabletech. 55 % z nich pak pro rezervace využívá stolní počítače nebo notebooky, i když pro vyhledávání používali mobily.

S pomocí pokročilé analytiky a prediktivního modelování je možné určit, které zařízení lidé s největší pravděpodobností použijí. Díky reklamním kampaním na různých platformách mohou marketéři oslovovat lidi kdykoli bez ohledu na to, kde se právě nacházejí.

Online rezervace dovolených pro zákazníky

Poskytovatelé služeb pro cestovatele byli vždy součástí světa e-commerce. V důsledku digitální transformace je ale stále náročnější uspět v prostředí s mnoha novými informačními kanály.

Firmy mohou oslovit nové zákazníky, pokud dokážou porozumět získaným datům a využijí je s pomocí poskytovatele retargetingové technologie. Společnosti mohou se zájemci o cestování navázat prvotní kontakt již v okamžiku, kdy začínají uvažovat o nadcházející dovolené a to přes zařízení, která používají a z tepla jejich domova.

 

Reklamy