Do sítě R2B2 se připojila 3 největší mediazastupitelství

Praha, 25. ledna 2018 – Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje o tři největší česká mediazastupitelství. Konkrétně se jedná o společnosti HyperMedia, Impression Media a AdMaster.

Tímto krokem se rozšiřuje portfolio sítě R2B2 Multiscreen o další desítky webů, které dohromady dosahují téměř 300 milionů zobrazení stránek měsíčně (zdroj: NetMonitor 2017/12). Objemově se tak síť R2B2 zvětšuje o cca 20 %.

Podle Františka Baumy, šéfa produktu R2B2, jde také o zkvalitnění reklamního prostoru. Weby, které patří pod nově připojená mediazastupitelství, nevynikají jen dobrou návštěvností, ale právě svou rozmanitostí a specializací,” říká Bauma a dále vysvětluje: Chceme naši síť rozšiřovat nejen objemově, ale i tématicky. Inzerenti tak získají pro svou propagaci relevantní publika napříč různými odvětvími. Zapojeným webům a vydavatelstvím naopak přinese naše stabilní partnerství nové příjmy a standardizované propojení s programatickou poptávkou.”

V síti R2B2 je nyní možné programaticky nakupovat reklamní prostor na webech jako jsou ČSFD, Týden, Instinkt, Rodina.cz, PCtuning, Snow.cz nebo například Femina.cz.

 

Reklamy
Označeno tagem