Pololetní vysvědčení svědčí dětem, ale i e-shopům

Praha 30. ledna 2018 – S koncem školního pololetí přichází očekávané chvíle nejen pro školáky a jejich rodiče. Na své si touto dobou přijdou i e-shopy, kterým ve dnech vysvědčení narůstají tržby. Štědrou odměnu za dobré známky totiž rodiče a příbuzní nenakupují pouze v kamenných prodejnách, ale čím dál častěji se obracejí také na internetové obchody.

Veškeré zboží, kterým rodiče odměňují své školou povinné ratolesti, se dá pořídit i v e-shopech, čehož každoročně využívá čím dál více lidí. Odpovídá to obecnému trendu, který je pro e-commerce více než pozitivní. „Tržby českých internetových obchodů totiž stále rostou. Loni se oproti roku 2016 zvětšily o 16,3 % a očekáváme, že letošní rok bude v tomto ohledu dokonce rekordní,“ komentuje vývoj na poli internetového obchodu Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Děti za svou půlroční snahu zpravidla dostávají cukrovinky a hračky, starší školáci se dočkají například sportovních potřeb nebo drobné elektroniky, jako jsou mobilní telefony, tablety nebo kvalitní sluchátka. Rodiče využívají dobu vysvědčení i k nákupu nového oblečení. Hodnota dárků se tak pohybuje na široké škále, ale v průměru jde o dárek v hodnotě 450 korun.

Pololetí však nezvedá tržby pouze obchodníkům s hračkami a elektronikou. Štědře obdarováváni bývají i třídní učitelé a učitelky, které se tradičně dočkávají záplavy květin. S tím jsou logicky spojeny i vyšší výnosy květinářství a prodejců dárkového zboží. Celkově se tržby vybraných e-shopů v tomto období zvedají o 7,2 %. Potvrzují to údaje z portálu Ceska-ecommerce.cz, který sleduje aktuální statistiky českých e-shopů.

O společnosti Shoptet

Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu přes 12 400 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému včetně řešení pro EET. Ve spolupráci se Zboží.cz provozuje portál Ceska-ecommerce.cz, který v reálném čase monitoruje ekonomické ukazatele českého elektronického obchodu.   Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na www.shoptet.cz.

 

Reklamy