MONETA Money Bank spouští nový komunikační koncept „Nejlepší čas je teď“

Praha, 30. ledna 2018 – S novým stylem marketingové komunikace vstupuje do roku 2018 MONETA Money Bank.
V reklamních sděleních bude se sloganem „Nejlepší čas je teď“ zdůrazňovat svoji roli spolehlivého finančního partnera, který rychle a flexibilně naplňuje potřeby svých klientů tak, jak vznikají na jejich cestách životem. Tváří banky nadále zůstává oblíbený kocour. MONETA Money Bank je s více než milionem klientů čtvrtou největší tuzemskou bankou.

„Chceme motivovat klienty k tomu, aby udělali správné rozhodnutí a využili možností, které jim současná doba a MONETA Money Bank nabízí. Správným rozhodnutím může být například pořízení nového bydlení, rozjezd vlastního podnikání, sjednání produktu čistě on-line cestou nebo využívání mobilního bankovnictví,“ vysvětluje Jan Müller, ředitel marketingové komunikace MONETA Money Bank.

První marketingová kampaň v novém stylu startuje ve čtvrtek 1. února a představí spotřebitelský úvěr Expres půjčka. Sdělení zdůrazňuje lepší úrok než v jiné bance a využívá při tom populárního kocoura. Lidé se s kampaní setkají na televizních stanicích skupiny Prima, v kině, na internetu včetně sociálních sítí a také ve více než 200 pobočkách banky po celé České republice. Kampaň vznikla ve spolupráci
s kreativní agenturou Kaspen/Jung von Matt, spot režíroval Tomáš Řehořek.

Novinkou v marketingové komunikaci MONETA Money Bank je rovněž postupný konec tištěných reklamních materiálů ve všech pobočkách ve prospěch digitálních nosičů a komunikačních kanálů. Tento krok je spolu s probíhající celkovou modernizací poboček v souladu se strategickou ambicí banky stát se digitálním šampionem českého bankovního trhu a s jejími závazky v oblasti udržitelnosti.

Reklamy