STRV se vedle zakázkového vývoje začne více soustředit na vlastní projekty. S tím souvisí také změna ve vedení

Rok 2017 v číslech

  • obrat $1 400 000 a přes 5 750 000 stažení – to je výsledek vlastních aplikací STRV
  • 81 – to je počet klientů, se kterými firma pracovala
  • 50 % – o tolik vzrostl celkový počet vývojářů, designérů a testerů v STRV. Velká část z nich se již soustředila na vlastní projekty STRV
  • 25 % – o tolik vzrostl obrat klientských projektů
  • 1 250 000 km nalétaných mezi Prahou a USA
  • 38 – tolik akcí STRV organizovalo v loňském roce. Přišlo na ně 4 598 lidí a vypilo se
    5 350 litrů piva a snědlo se 342 velkých pizz

Změny pro rok 2018

  • David Semerád se soustředí na budování vlastních projektů v rámci STRV Labs
  • Lubo Smid se stává CEO STRV a bude se věnovat dalšímu rozvoji klientských aktivit

Plány na rok 2018

  • Zrychlení růstu obratu na klientských projektech
  • Upevnění značky na americkém trhu
  • STRV Labs jako signifikantní zdroj obratu celé společnosti

Praha 5. února 2018 – Technologická společnost STRV v roce 2017 představila 4 nové vlastní aplikace. Dohromady tak portfolio vlastních aplikací čítá pět projektů, které vygenerovaly obrat 1,4 milionu dolarů a přes 5,75 milionu stažení jenom za loňský rok. Právě úspěch těchto aplikací předurčil směřování společnosti pro rok 2018. STRV tak vytváří speciální tým s názvem STRV Labs, ten se zaměří výhradně na budování vlastních aplikací, a to pod vedením dosavadního CEO firmy Davida Semeráda. Klientskou část společnosti, která meziročně vzrostla o čtvrtinu, povede dosavadní COO a jeden ze spoluzakladatelů Lubo Smid.

„Za posledních několik let se nám podařilo postavit velmi úspěšné vývojářské studio, které si klienti cení pro kvalitu práce, za což je třeba poděkovat celému pražskému a brněnskému týmu. Právě tyto týmy jsou podepsány i pod našimi seznamkami pro LGBT komunitu – Surge, Grizzly a Zoe – a nedávno představenými hrami Dot 2 Dot a ColourMe. Je veřejným tajemstvím, že původně tyto aplikace vznikaly jakožto vedlejší projekty, na kterých jsme testovali nové technologie a na kterých jsme pracovali ve chvílích, kdy jsme měli volné vývojové kapacity. Nakonec se ukázalo, že tyto projekty jsou velmi zajímavé i finančně. Otevírají se nám tak nové příležitosti, jak diverzifikovat příjmy,“ vysvětluje David Semerád. Semerád také mluví o využití čtrnáctileté zkušenosti: „Dlouhá léta jsme dodávali technická řešení svým klientům. Cítím, že je načase využít to, co jsme se naučili.“

Na Semerádovo místo přichází dosavadní COO a jeden ze spoluzakladatelů firmy Lubo Smid.

„Podařilo se nám posunout od malé punkové firmy k jedné z předních technologických společností v ČR. Nyní je potřeba udělat totéž na americkém trhu. Postavili jsme silný tým lidí, kteří pomáhají s chodem firmy, a teď nás čeká akcelerace dalšího růstu. Technologickými znalostmi jsme vybaveni, musíme ovšem zapracovat na zvýšení povědomí o STRV v USA, což jsme plánovali již několikrát, ale zatím jsme neuspěli. Chceme do Spojených států přenést marketingové aktivity a akce, které pořádáme v Praze a Brně. Již nyní máme naplánované první akce, na té nejbližší vystoupí bývalý technologický ředitel Tinderu, který bude mluvit o tom, jak z myšlenky vyrůst na dvoumiliardovou firmu. Dále budeme pokračovat v rozšiřování amerického týmu, abychom byli klientům více na očích, a zaměříme se také na všechny tři segmenty svých klientů, kam spadají inovativní projekty pro technologické giganty, jakými jsou Google nebo Microsoft, rychle rostoucí společnosti, například Tinder, ClassDojo nebo LegalZoom, a ryze startupové projekty, jakými jsou Boosted Boards, Awayco či Pura Scents,“ vysvětluje nový CEO STRV Lubo Smid.

Projekty STRV Labs

Semerád by rád v rámci STRV Labs představil v letošním roce dva nové projekty. Již několik posledních měsíců probíhá analýza a ověřování životnosti několika vizí. Stejně jako v případě zakázkového vývoje jsou projekty směřovány na americký trh. Mezi zvažovanými příležitostmi je například projekt založený na technologii blockchainu. Druhým horkým želízkem v ohni je pak projekt s pracovním názvem „Female Founder“, který má podporovat ženy vstoupit do světa podnikání. Semerád v rámci tohoto nápadu připouští několik směrů, a to od založení inkubátoru až po vlastní televizní reality show. V případě televizní show probíhají pokročilá jednání s hollywoodskými producenty.

„V STRV jsme se potkali čtyři spoluzakladatelé, kteří si velmi dobře uvědomují své silné a slabé stránky a velmi dobře se doplňují. Změna ve vedení je dlouho plánovaným krokem. Mými přednostmi je projekty vymýšlet, rozjíždět, dávat jim vizi a smysl, Lubo je následně lepší v tom, tyto projekty dotáhnout do poslední tečky. Oba věříme, že tento krok pomůže firmě v dalším růstu,“ doplňuje Semerád.

Více o STRV Group

STRV Group je jednou z předních českých technologických společností, která se věnuje vývoji mobilních a webových aplikací. Historie společnosti se píše již od roku 2004 a do poloviny roku 2014 působila na českém trhu pod názvem uLikeIT. STRV Group je rozdělena na dvě stejně důležité části. V první řadě se jedná o zakázkový vývoj aplikací pro americké společnosti, kam spadají inovativní projekty pro technologické giganty, jakými jsou Google nebo Microsoft, rychle rostoucí společnosti, například Tinder, ClassDojo nebo LegalZoom, a ryze startupové projekty, jakými jsou Boosted Boards, Awayco nebo Pura Scents. Druhou částí je vývoj vlastních aplikací v rámci STRV Labs, kam spadají tři seznamky pro LGBT komunitu Surge, Grizzly a Zoe, dále pak dvě hry ColourMe a Dot 2 Dot. STRV od ledna 2018 z pozice CEO Lubo Smid, David Semerád řídí STRV Labs.

Resources

Reklamy