Podle posledních dat výzkumu Media projektu za 3. a 4. čtvrtletí roku 2017, zveřejněných 8. 2. 2018, deník Blesk potvrdil s 947 000 čtenářů pozici nejčtenějšího deníku v České republice. V segmentu suplementů výrazně narostl rozdíl mezi nejčtenějším titulem na trhu, a to Blesk magazínem TV s 1 237 000 čtenářů a druhým v pořadí, kde rozdíl činí více než čtvrt milionu čtenářů.
Deník Sport, dle dat Media projektu, stabilně drží třetí příčku mezi celostátními placenými deníky, suplement Sport magazín zvýšil počet čtenářů o 2 %.
V meziročním srovnání (3. a 4. Q 2016 vs. 3. a 4. Q 2017) získal více čtenářů i další suplement CNC – Aha! TV, který si polepšil o 1 %.
Bezplatný deník E15 získal v meziročním srovnání (3. a 4. Q 2016 vs. 3. a 4. Q 2017) o skvělých 15 % více čtenářů – 69 tisíc čtenářů je druhý nejlepší výsledek za poslední dva roky.
Zdroj: Media projekt 3. a 4. Q 2017
CZECH NEWS CENTER a.s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a více než 7 milionů návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.