Plzeňský Prazdroj je podle studentů opět nejprestižnějším zaměstnavatelem

Praha, 12. února 2018 – Plzeňský Prazdroj obhájil u studentů pozici nejprestižnějšího tuzemského zaměstnavatele ve spotřebitelském průmyslu. Opakované vítězství ve studii TOP Zaměstnavatel, pořádané Asociací studentů a absolventů, si společnost odnesla z klání s velmi silnou konkurencí. Celkem letos v sedmém ročníku studie vybíralo nejprestižnější zaměstnavatele přes deset tisíc studentů českých vysokých škol.

,,Přirozeně nás velmi těší, že nás studenti stále vnímají jako lídra mezi tuzemskými zaměstnavateli. Neustále se snažíme být atraktivní pro skvělé mladé talenty, aby se k nám chtěli připojit a přinášet nové nápady, které nám pomohou utvářet další fázi růstu naší společnosti. Spolupracujeme se studenty a absolventy, a to buď formou letních stáží nebo formou zapojení se do programu „Future Leaders“ pro absolventy, sledujeme pak jejich kariéry a rozvoj v různých oblastech podnikání. Plzeňský Prazdroj má skvělou zkušenost s rozvíjením lidí, pomáhá mladým talentům najít jejich silné stránky a to, co je dělá šťastným, i toho dosáhnout,“ říká Catherine Sinclair, HR ředitelka Plzeňského Prazdroje.

Studentům Plzeňský Prazdroj nabízí různé možnosti pro start jejich profesní kariéry. Velmi populární je program „Future Leaders“, dvouletý tréninkový program vhodný pro absolventy univerzit napříč všemi obory. Studenty lákají také desetitýdenní letní placené stáže, které jim umožní získat zkušenosti z reálné praxe.

 

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem necelých 11 milionů hektolitrů v kalendářním roce 2016 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. Letos navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.

 

Reklamy