RTB House získala ocenění Big Innovation Award za technologii hloubkového učení

Společnost RTB House, která vytváří pokročilá retargetingová řešení a působí celosvětově, obdržela ocenění Big Innovation Award, které je každoročně udělováno americkou Business Intelligence Group organizacím a lidem, kterým se podaří uvést v život novou myšlenku. RTB House byla oceněna za to, že všechny její algoritmy využívají principů hloubkového učení. V současné době je prvním poskytovatelem retargetingového řešení na světě, který využívá hloubkové učení ve všech svých algoritmech.

2017-06-27 17_32_04-RTB House

“Letošní vítězové ukazují rozmanitost inovací a jejich dopad na ekonomiku, naši kulturu a svět jako celek. Jsme rádi, že jsme mohli ocenit právě RTB House, protože tato firma může jít dalším společnostem příkladem tím, jak přispívá ke zlepšování životů běžných lidí,” nechala se slyšet Maria Jimenez, chief operating officer v Business Intelligence Group.

“V RTB House neustále pracujeme na vylepšeních našeho řešení. To nás dovedlo až do současné situace, kdy můžeme říct, že všechny naše algoritmy jsou postavené na hloubkovém učení. To přináší výrazné výhody pro zákazníky a zvýšenou efektivitu jejich online reklamních aktivit. Proto jsme velmi šťastní, že je naše práce uznávána ve světě. Tuto cenu chápeme jako ocenění tvrdé práce všech našich zaměstnanců,” říká Vladimír Houba, regionální ředitel v RTB House.

Business Intelligence Group byla založena s cílem rozpoznávat opravdové talenty a perfektně fungující byznysové projekty. Na rozdíl od jiných ocenění jsou tyto programy posuzovány lidmi s reálnými zkušenostmi a znalostmi z byznysu. Proprietární a unikátní vyhodnocovací mechanismus této organizace selektivně posuzuje výkonnost napříč různými oblastmi byznysu a poté oceňuje firmy, které dosáhly nadprůměrných výsledků.

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 000 kampaní na více než 40 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 200 odborníků a stále se rozrůstá.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com