Časopis Naše Tesco vyhrál hlavní cenu v mezinárodní soutěži

Praha, 21. února 2018 – Interní časopis Naše Tesco vyhrál hlavní cenu v kategorii vícejazyčné publikace v mezinárodní soutěži Evropské asociace pro interní komunikaci (FEIEA). Minulý týden bylo toto ocenění předáno zástupcům Tesca a vydavatelství HG Media na slavnostním večeru v Paříži.

V mezinárodní soutěži, pořádané Evropskou asociací pro interní komunikaci, zasedá porota složená z předních evropských odborníků v oblasti komunikace. Ta každoročně uděluje ceny těm nejlepším projektům v oblasti interní komunikace. Časopis pro kolegy Naše Tesco letos získal hlavní cenu v kategorii vícejazyčné publikace. „Jsme rádi, že naši práci ocenili nejen kolegové, ale i vedoucí evropští odborníci na komunikaci,“ říká Dominika Kříhová, manažerka interní komunikace společnosti Tesco.

Tesco čtvrtletní 32stránkový časopis, publikovaný v 38 000 výtiscích v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku, nabízí nejrůznější zajímavosti ze světa Tesco. Kromě témat týkajících se životního stylu, časopis přináší také příběhy našich kolegů, informace o důležitých událostech v naší společnosti i o životě v místních komunitách. Časopis doplňuje online portál pro zaměstnance mojetesco.cz, který pravidelně přináší nejčerstvější zprávy pro kolegy včetně jejich a připomínek a návrhů.

 

Reklamy