Zboží až domů a bez čekání. Alza zavádí novou službu Alza HomeBox

Praha, 28. 3. 2018 – Lídr českého e-commerce přichází s další převratnou inovací na poli doručování zboží. Díky nové službě Alza HomeBox už zákazníci nebudou muset zásilku vyzvedávat osobně nebo čekat na kurýra. Ten jim naopak balíček přiveze až k domu a uloží do speciální schránky, kde bude zboží v bezpečí čekat na svého příjemce.

HomeBox1.jpg

Pokud si chtěl zákazník objednat zboží až domů, musel dosud myslet na to, aby byl při doručení přítomen a mohl si zásilku převzít. Alza.cz nyní přináší službu Alza HomeBox, která tuto poslední nutnost zcela eliminuje a zákazník si sám určí, kdy balík vyzvedne.

„Asi každý se už setkal s tím, že měl přepravce zpoždění, neuvedl přesný čas doručení nebo zavážel jen v hodiny, které se překrývaly s pracovní dobou. Občas si tak lidé kvůli tomu raději brali volno či odbíhali ze zaměstnání. V Alze jsme od začátku chtěli tyto nešvary odstranit, proto jsme také zavedli vlastní dopravu AlzaExpres. Nyní ale chceme jít ještě dál a úplně zákazníka od termínů doručení osvobodit,“ vysvětlil šéf logistiky Alza.cz Jan Klička a dodává: „Alza HomeBox bude mít zároveň všechny výhody služeb našeho e-shopu včetně dodání zboží sedm dní v týdnu nebo ještě v den objednávky.“

Alza HomeBox je pevná schránka s pětimístným číselným zámkem, kterou zájemce umístí kdekoliv na svůj pozemek. Pilotní verze má rozměry 40 × 40 × 60 cm a hravě se tak do ní vejde například i notebook či tiskárna. Otevřít ji přitom bude moci pouze její majitel a kurýr AlzaExpresu, jenž polohu a bezpečnostní kód získá až při doručování objednávky. Zákazník si navíc může kód libovolně měnit a firma do budoucna počítá i s nahrazením číselného zámku za chytrý elektronický.

V pilotním provozu bude zapůjčení schránky, její instalace i provoz včetně dopravy zcela zdarma. Tuto možnost exkluzivně dostanou nejprve zákazníci s ročním členstvím v AlzaPremium s bydlištěm v hlavním městě a okolí. Postupně pak i další členové programu v dosahu AlzaExpresu (Bratislava, Ostrava). Prvních 100 uživatelů boxu navíc dostane ke své zásilce dárek.

Po ukončení a vyhodnocení pilotu chce Alza novinku nabídnout i ostatním zákazníkům za poplatek, který bude v řádu desítek až stovek korun měsíčně. Pro takové rozšíření služby teď ale firma hledá mezi externími dopravci vhodného strategického partnera.

Více informací o Alza HomeBox ZDE

O společnosti Alza.cz a.s.
Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce. Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela  Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

Reklamy