Canon uvádí čtyři nové televizní objektivy v rozlišení 4K

PRAHA, 18. dubna 2018 – Canon představil čtveřici nových objektivů určených pro televizní vysílání v rozlišení 4K: field teleobjektiv UJ66x9B a tři ENG/EFP objektivy CJ24ex7.5B, CJ18ex7.6B a CJ14ex4.3B. Všechny představené modely patří do nové kategorie UHDgc objektivů.

Hlavní přednosti objektivu UJ66x9B:

  • Univerzální field objektiv se všemi potřebnými funkcemi a vlastnostmi pro rozlišení 4K
  • Stabilizace obrazu pro ostré výstupy v rozlišení 4K
  • Špičkový optický výkon
  • Vysoká spolehlivost
  • Plná podpora virtuálních systémů

Hlavní přednosti objektivů CJ24ex7.5B, CJ18ex7.6B a CJ14ex4.3B:

  • Optický výkon plně vyhovují nárokům kamer se snímači typu 2/3″ pro rozlišení 4K
  • Skvělá mobilita díky kompaktnímu a lehkému tělu
  • Pokročilé nástroje korekce obrazu
  • Vysoce výkonná digitální jednotka řízení
  • Špičkový ergonomický design

Kompaktní a lehké tělo zajišťuje mobilitu

Objektivy CJ24ex7.5B, CJ18ex7.6B a CJ14ex4.3B staví na optických technologiích Canon a mohou se pochlubit podporou 4K rozlišení v celém rozsahu zorného pole. Za kvalitou výstupů stojí i speciální povrchová úprava a interní tubus objektivu, tedy konstrukční vlastnosti redukující nežádoucí efekty, jako jsou odrazy, odlesky nebo závoje. Navíc díky použití fluoritových a UD prvků (s ultra nízkým rozptylem) si uživatelé nemusí lámat hlavu ani s chromatickou aberací. Úsilí společnosti Canon o maximální kvalitu je pochopitelné, protože právě perfektní ostrost i absence obrazových artefaktů jsou předpokladem špičkových výstupů, u kterých diváci očekávají jedinečné zážitky – zejména pak v případě natáčení dynamických událostí, jako jsou sportovní utkání nebo koncerty.

U této trojice objektivů stojí za pozornost i jejich kompaktní a lehká těla, jež zajišťují perfektní mobilitu, kterou ocení zejména kameramani pořizující dokumentární nebo zpravodajské záběry. Práci výrazně zjednodušuje i ergonomická rukojeť, díky které objektiv skvěle padne do ruky a snižuje zatížení ramene.

Canon UJ66x9B aneb skvělé zaostřování a mimořádná stabilita

Canon UJ66x9B nabízí 66násobný zoom – při použití vestavěného dvojnásobného telekonvertoru je rozsah ohniskových vzdáleností 9 až 1200 mm. Nechybí ani rychlý servopohon, kterému na změnu ohniskové vzdálenosti mezi nejširším a nejdelším ohniskem stačí pouhých 0,6 sekundy.

Součástí objektivu je nový systém plovoucího vnitřního zaostřování, který zajišťuje špičkovou kvalitu vysílaného obrazu i v případě rozlišení 4K. Díky vestavěné stabilizaci obrazu si objektiv UJ66x9B poradí s chvěním a jemnými vibracemi, a to i během pořizování panoramatických záběrů. Efektivní je také samotné zaostřování, které je přesné i ve velmi náročných situacích, například při sledování hráče běžícího napříč fotbalovým hřištěm.

– KONEC –

  O společnosti Canon Europe

Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu a jedné z nejznámějších a nejoblíbenějších značek na světě. Canon Europe působí ve 120 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti Canon se Canon Europe podílí přibližně jednou třetinou.

Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 a lídrem ve zpracování obrazu je po celých 80 let. Jejím cílem je podněcovat k neustálému překonávání možností využití obrazu a prostřednictvím technologických inovací v široké škále oblastí – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnická zařízení – obohacuje Canon životy běžných lidí i firem.

Pozitivní vliv společnosti Canon na oblast technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu neustále roste. Svědčí o tom i sociální a environmentální přínosy, za kterými stojí jak zaměstnanci, tak i produkty značky Canon, a představují důkaz úspěšnosti podnikové filosofie Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na http://www.canon-europe.coma http://www.canon.cz.

 

Reklamy