Televizníweb.cz po roce existence více než zdesetinásobil svoji návštěvnost

Z úzce zaměřeného média se stal důležitý zdroj informací o druhé televizní digitalizaci a přechodu na vysílací standard DVB-T2/HEVC.

Praha 18. dubna 2018 – Více než desetinásobného meziročního zvýšení návštěvnosti dosáhl v březnu internetový deník Televizniweb.cz zaměřený na novou generaci pozemního digitálního televizního vysílání DVB-T2 a přechod na tento vysílací standard v České republice. Zatímco v březnu 2017, kdy zahájil svůj provoz, oslovil 4 255 unikátních uživatelů, v březnu 2018 jich podle měření Google Analytics měl již 55 390. Obdobně narostly i počty návštěv a zhlédnutých stran.

V počtu návštěv si Televizníweb.cz polepšil z 10 209 v březnu 2017 na 106 997 v březnu 2018. Nejmarkantnější byl nárůst počtu zhlédnutých stran: z 25 996 v březnu 2017 na 275 990 v březnu 2018. „Raketový růst návštěvnosti během letošního března přímo souvisí se startem vysílání České televize ve standardu DVB-T2 a rozšiřováním přechodových sítí pro televizní vysílání nové generace,“ říká šéfredaktor serveru Televizníweb.cz Jan Potůček. Čtenáři se nejvíce zajímali o podrobné mapy pokrytí nových vysílacích sítí, jejich technické parametry, spuštěné vysílače a obsahovou náplň multiplexů.

„Velmi žádané jsou i recenze přijímačů DVB-T2 a srovnávací články, v nichž porovnáváme technickou výbavu a kvalitu set-top-boxů a televizorů DVB-T2/HEVC,“ dodává Jan Potůček. Televizníweb.cz vychází od 1. března 2017 a každý všední den nabízí jeden hlavní článek a několik aktualit. Věnuje se všem aspektům přechodu na DVB-T2, včetně legislativních změn a situaci v sousedních zemích. Vydavatelem webu je agentura TAKTIQ Communications, generálním partnerem jsou České Radiokomunikace.

O serveru Televizníweb.cz

Televizníweb.cz vznikl v březnu 2017 jako internetový deník zaměřený na problematiku přechodu na pozemní digitální televizní vysílání ve standardu DVB-T2. Na jednom místě shromažďuje všechny důležité informace pro 60 procent diváků v České republice, jichž se přímo dotkne vypínání stávajícího terestrického televizního vysílání ve standardu DVB-T. Vydavatelem webu je agentura TAKTIQ Communications, generálním partnerem jsou České Radiokomunikace.

 

 

Reklamy