Mall.cz se stal hlavním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

 

  • První e-shop mezi tradičními partnery
  • Doprovodné zážitkové akce pro filmové fanoušky
  • Speciální festivalová nabídka na Mall.cz
  • Internetová televize skupiny Mall Group s vlastním programem

 

Praha 23. dubna 2018: Mall.cz se stal hlavním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, jehož 53. ročník se koná od 29. 6. do 7. 7. 2018. Mall.cz je prvním e-shopem, který se zařadil po bok dosavadních festivalových partnerů z řad velkých tradičních korporací. Pro návštěvníky festivalu si Mall.cz přichystal řadu zážitků v rámci Mall.cz Parku i program nové internetové televize, která vzniká v rámci e-commerce skupiny Mall Group.

„Jsem potěšen, že můžeme na loňské úspěšné partnerství s festivalem navázat a tentokrát ho podpořit dokonce již jako hlavní partner. Spojení festivalu a naší nové internetové televize nám otevírá zcela nové možnosti marketingové komunikace, a to na festivalu samotném i v rámci našich dalších aktivit,“ komentuje Igor Matejov, CCO Mall Group.

Partnerství Mall.cz a KVIFF letos přinese nejen filmovým fanouškům řadu zajímavých novinek. Mall.cz navazuje na koncept z loňského festivalu a letošních olympijských her, v rámci něhož se dlouhodobě snaží přiblížit svým zákazníkům a prožívat s nimi významné události. Přímo v místě konání festivalu tak pro ně postaví Mall.cz Park, ve kterém budou mít možnost se během filmového maratonu zastavit, dobít energii i mobilní telefony, natáhnout unavené nohy na dece nebo v lehátkách, setkat se s populárními osobnostmi nebo se pobavit při sledování televize.

„Mall.cz je pro nás silným a spolehlivým partnerem, který vnímá sílu značky našeho Mezinárodního filmového festivalu,“ dodává Jiří Bartoška, prezident MFF Karlovy Vary. „Věříme, že jeho partnerské aktivity skvěle doplní uvolněnou festivalovou atmosféru a těšíme se i na originální tvorbu internetové televize Mall Group.“

Fanoušci, kteří se do Varů nedostanou, budou moci využít speciální festivalovou nabídku přímo na Mall.cz. K dostání bude festivalový merchandising v limitovaném množství a probíhat bude také tematická prodejní kampaň.

Loňský festivalový Mall.cz Park navštívily tisíce filmových fanoušků. Během konání festivalu se v něm prodaly tisíce hamburgerů, zapůjčilo přes 900 knih a 600 powerbank. Návštěvníci si vypůjčili více než 2 000krát sety sportovního vybavení a hojně využívali také služeb bezplatného wi-fi připojení. Video obsah z festivalových aktivit sdílený na sociálních sítích si připsal milionový zásah.

 

Reklamy