Internetové bankovnictví mBank upravuje vzhled

Praha, 14. května 2018 – Přední internetová banka mBank odstartovala modernizaci svého internetového bankovnictví, která odpovídá současným trendům uživatelských zkušeností. Vylepšený design a funkce bude zavádět postupně v průběhu roku 2018.

První dojem tvoří polovinu úspěchu. Tímto heslem se řídili i experti na digitální služby v mBank. „Změny v internet bankingu jsou začátkem evoluce, ne revoluce. Od konce května postupně představíme sérii vylepšení, které jsme na základě zpětné vazby od klientů vyhodnotili jako nejvíce žádané. Nadále aktivně nasloucháme klientům a snažíme se přizpůsobovat naše produkty jejich potřebám,“ vysvětlil Lukáš Kiac, produktový manažer pro internet banking a mobilní aplikace. Co se designu týče, banka stavěla na jednoduchosti a čistém minimalismu. Nově budou stránky vynikat bílým pozadím a s odstínem šedé.

Banka si také dává záležet na tom, aby služba byla jednoduchá, lehko ovladatelná a zároveň flexibilní. Mezi novinkami bude také nový vzhled funkce Supermarket, který bude korespondovat se zbytkem vylepšeného a moderního internet bankingu. Kromě toho se mění i font písma, tlačítka či hlavní strana, která bude daleko přehlednější.

Proč měníme službu, která je považovaná za jednu z nejmodernějších nejen v Evropě, ale i ve světě? Odpověď je jednoduchá. „Před čtyřmi lety jsme spustili tehdejší verzi, což je ve světě technologií opravdu dlouhá doba. Přišel čas pro inovace, které naše služby ještě víc zlepšují v souladu se změnami bankovnictví v digitální éře,“ doplnil Lukáš Kiac, produktový manažer pro internet banking a mobilní aplikace.

O mBank:

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a během deseti let se pro její služby rozhodlo již více než 650 000 klientů. V roce 2017 mBank získala 7 ocenění v soutěži Zlatá koruna, přičemž si odnesla také vítězství pro mKonto a mKonto Business v obou hlavních kategoriích, v Ceně veřejnosti a v Ceně podnikatelů. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

Reklamy