PR manažerem Y Softu se stal Jiří Kocourek

Novým PR manažerem společnosti Y Soft pro Českou republiku se od 1. května stal Jiří Kocourek z agentury PARCO Consulting. Jiří Kocourek nahradil na pozici PR manažera Jana Hrabovského, který doposud tuto roli zastával a nyní se přesouvá dále v hierarchii marketingového týmu Y Soft.

Y Soft je globálním poskytovatelem chytrých podnikových řešení, díky nimž organizace fungují efektivněji. Jedná se zejména o platformu YSoft SafeQ, která pomáhá zákazníkům řídit, optimalizovat a zabezpečit tisk i digitalizaci dokumentů. V rámci řešení pro 3D tisk se společnost soustředí zejména na segment vzdělávacích institucí, kde nabízí unikátní propojení technologie 3D tisku s komplexním nástrojem pro řízení a účtování tisku.

„Právě komunikace možností spolehlivého a efektivního zapojení 3D tisku do výukových plánů škol pro nás bude výzvou v oblasti komunikace společnosti Y Soft. Zaměříme se i na témata digitální transformace, řízení výkonnosti ve firmách nebo budování tzv. smart office,“ podotkl ke své nové roli Jiří Kocourek z agentury PARCO.

Mezi další klienty digitální a PR agentury PARCO patří společnosti Saferoad, AXA Management Services, OKdražby.cz, Doma.as, Evropská asociace bezpečnosti silnic, Findigo, Arendon Development nebo Demander.cz.

Y Soft vznikl v roce 2000. Společnost sídlí v Brně, celosvětovou sítí poboček pak pokrývá Severní a Latinskou Ameriku, Evropu, Blízký východ a Afriku a region Asie a Pacifiku včetně Austrálie.  

Reklamy