Speciální magazín MF DNES Extra ke 100 letům republiky vychází zdarma po celé republice

U příležitosti letošních oslav 100 let Československa vydává mediální skupina MAFRA dva speciální magazíny pod hlavičkou MF DNES Extra. Čtyřiadvacetistránkové speciály vyjdou v pondělí 21. a 28. května 2018. Distribuovány budou zdarma v distribuční síti týdeníku 5plus2 v úctyhodném nákladu 800 tisíc výtisků.

„Před sto lety se začala psát nová kapitola našich národních dějin. Uvědomujeme si, že v letošním roce tak slavíme významné jubileum, které si v našich titulech bezpochyby zaslouží speciální péči. Jak ostatně ukazují výsledky průzkumu čtenosti, právě přidaná informační hodnota v podobě seriálů či mimořádných příloh, jako je třeba Magazín MF DNES Extra, je to, co naši čtenáři vyžadují a mají v oblibě,“ uvedl k vydání speciálů Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a. s.

„Magazín se zaměřuje na zásadní mezníky československé historie, inspirativní velikány dějin, pohled současných osobností na společnou československou minulost i pozoruhodné aspekty obyčejných životů Čechoslováků,“ říká Petr Škarda, vedoucí redakce MF DNES Extra.

V prvním vydání čeká čtenáře například rozhovor s popularizátorem společenské etikety Ladislavem Špačkem o vývoji slušného chování Čechů, téma o alternativních českých hymnách nebo rozhovor se slovenským hercem a divadelním režisérem Martinem Hubou o rozporuplné osobnosti prvního prezidenta Československé republiky T. G. Masaryka.

Ve druhém čísle magazínu se dozvědí více o tom, jak Čechoslováci trávili dovolenou od první republiky po socialismus, v rozhovoru s hercem Jaroslavem Pleslem zjistí, proč se chce živit jako kastelán, nebo se podívají na české sexsymboly uplynulého století.

MF DNES Extra bude mít čtrnáct krajských mutací. Na regionálních stranách čeká čtenáře například přehled oslav vzniku republiky v jejich okolí a dočtou se i o regionálních historických zajímavostech.

Obě vydání obsahují tematickou křížovku.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy