D-Link zavádí do svého úspěšného partnerského programu VIP+ novou kategorii Bronze a plánuje zvýšit tržby v roce 2018 o 20 %

Na základě nedávného průzkumu, který ukázal, že 95 % obchodních partnerů by ve své profesní komunitě doporučilo program D-Link VIP+, se D-Link rozhodl přidat novou kategorii pro poskytování dalších výhod a podpory svým partnerům

Praha – 18. května 2018 – D-Link, světový lídr v oblasti síťových technologií, dnes oznámil aktualizaci svého partnerského programu „Value in Partnership+“ (VIP+), který nyní obsahuje zcela novou kategorii Bronze (Bronzový) partner. Nový doplněk reaguje na pozitivní odezvu, kterou společnost získala při nedávném průzkumu mezi svými dosavadními partnery. Tento průzkum zjišťoval, jaké služby partneři nejvíce oceňují a co přináší jejich podnikání největší prospěch.

V roce 2017 obchodoval D-Link v Evropě s přibližně 8 000 VIP+ partnery, kteří měli více než 40% podíl na celkových příjmech za prodávané produkty. Cílem D-Link v rámci aktualizovaného programu VIP+ pro rok 2018 je rozšířit partnerskou základnu a zároveň dosáhnout meziročního růstu tržeb o 20 %.

Program D-Link VIP+ nabízí firmám řadu hodnotných podpůrných služeb, včetně školení a finančních pobídek, navržených speciálně tak, aby rozšiřovaly příležitosti k dalšímu růstu, zlepšovaly ziskovost podnikání a zvyšovaly přidanou hodnotu pro zákazníky.

V programu VIP+ začínají všechny zúčastněné firmy jako Registered (Registrovaní) partneři a mohou postupovat do dalších kategorií tím, že dosáhnou požadovaného objemu prodeje, absolvují bezplatná školení a získají certifikace pro technologie klíčových produktů společnosti D-Link.

Nová kategorie Bronze Partner zahrnuje plný přístup k celé řadě obchodních benefitů. Jedná se o školení a certifikace, nástroje pro on-line předprodeje, motivační množstevní slevy, materiály na podporu prodeje, fondy marketingového rozvoje, prioritní technickou podporu, specializace na některou technologii, registrace obchodních případů, nákup předváděcích produktů a řadu propagačních akcí.

Partneři, kteří dosáhli úrovně VIP+ Silver, dostanou navíc podporu od přiděleného manažera pro péči o zákazníky (account managera), získají přístup k informacím o potenciálních zakázkách (sales leads) a jsou také prezentováni na webové stránce D-Link. Partneři v kategorii Gold jsou kromě toho zváni na diskuze u kulatého stolu a další akce pořádané společností D-Link.

Kevin Wen, prezident D-Link Europe, řekl: „Společnost D-Link může být hrdá na to, že náš partnerský program VIP+ pomohl v rozvoji tolika firmám. Odezva na náš průzkum byla ohromně pozitivní a jsme rádi, že víme, jak moc jsou nástroje a služby, které poskytujeme našim partnerům, oceňovány. Například zjištění, že 95 % respondentů by nás doporučilo ve svojí profesní komunitě, dokládá, jak moc si partneři váží příležitostí poskytovaných tímto programem. Získané odpovědi nám přinesly cenné informace, které můžeme využít pro budoucí nabídku pomoci dalším firmám.“

„Vznik nové kategorie Bronze je výsledkem důkladné analýzy, co naši partneři opravdu oceňují a co jim přináší největší výhody, a jsme rádi, že ji můžeme zařadit do našeho úspěšně probíhajícího programu VIP+.“

Podle vyhodnocení získaných údajů byly jako nejhodnotnější služby poskytované zúčastněným firmám uváděny předprodejní nástroje, například Product Selector (výběr produktů), Wi-Fi Planner (projektování Wi-Fi sítí) a Bandwidth Calculator (výpočet potřebné šířky pásma), dále program nákupu předváděcích produktů a marketingové propagační akce. Mezi nejvýše oceňované benefity patří i finanční pobídky a spolupráce s přidělenými pracovníky pro péči o zákazníky. Tyto služby jsou k dispozici partnerům od úrovně Silver výše.

Dalšími důležitými poznatky z průzkumu společnosti D-Link a výhodami plynoucími z účasti na partnerském programu D-Link VIP+ jsou také:

  • Více než 95 % zákazníků, kteří mají přímý kontakt s manažery prodeje a péče o zákazníky, je s touto službou spokojeno, přičemž 67 % jí udělilo vynikající nebo velmi dobré hodnocení
  • Více než 96 % zákazníků, kteří mají přímý kontakt s technickou podporou D-Link, je s touto službou spokojeno, přičemž 51 % jí udělilo vynikající nebo velmi dobré hodnocení.
  • Celých 90 % zákazníků uvedlo, že získávání informací o potenciálních zákaznících od společnosti D-Link je důležité pro jejich podnikání.

Společnost D-Link byla založena v roce 1986, má nyní 171 obchodních oddělení v 66 zemích a dodává svoje produkty širokému spektru zákazníků ve spotřebitelském, podnikovém, průmyslovém i dopravním sektoru. Do rozsáhlého portfolia výrobků D-Link pro firmy i domácnosti patří například ethernetové switche, bezdrátové přístupové body (AP) a bezpečnostní kamery.

O společnosti D-Link

D-Link je jedním z předních světových výrobců síťové infrastruktury, který již více než 30 let dodává inovativní, vysoce výkonné a intuitivně ovladatelné produkty pro firmy a domácnosti. D-Link navrhuje, vyvíjí a vyrábí oceňovaná síťová a bezdrátová zařízení, úložiště dat a zabezpečovací řešení pro IP dohled. Řada mydlink™ Home obsahuje technologii pro automatizovanou domácnost, která umožňuje majitelům nemovitostí monitorovat, automatizovat a ovládat domácnost kdykoliv a kdekoliv i pomocí smartphonu nebo tabletu. D-Link nabízí své rozsáhlé produktové portfolio organizacím a spotřebitelům prostřednictvím své globální sítě obchodních partnerů a poskytovatelů služeb. D-Link si uvědomuje význam zpřístupňování, správy, zabezpečení a sdílení dat a digitálního obsahu. Je průkopníkem mnoha IP technologií pro plně integrované prostředí digitálních domácností a počítačových sítí.

Pro více informací o společnosti D-Link navštivte http://www.dlink.cz nebo http://www.facebook.com/dlinkcz.

http://www.dlink.cz/

 

 

Reklamy