Be Prague nově nabízí program na míru. Cizinci tak mohou zažít Prahu jinak

Be Prague, cestovatelský startup inovační společnosti IdeaSense, rozšiřuje své služby. Návštěvníci Česka si na stánku na pražském letišti mohou nyní kromě klíčů od ubytování zařídit i výlet či zážitek. V nabídce je zejména objevování krás Prahy a českého způsobu života nevšedním způsobem. Podle preferencí zákazníka pak odborníci z Be Prague mohou sestavit i několikadenní program na míru.

2018-05-17 10_54_14-BePrague _

Be Prague do své nabídky zařadilo aktivity se zaměřením na lokální autentičnost. Hosté tak mají příležitost poznat Prahu jako místní a vyhnout se běžným turistickým nástrahám. Aktuálně jich je v seznamu 5, nabídka se ale bude průběžně rozšiřovat. Na přání zákazníka jsou v Be Prague schopni připravit i několikadenní program.

„Nápad, že budeme nabízet zážitky, máme už od samotných počátků projektu Be Prague. Vzhledem k tomu, že jejich hlavní sezóna přichází až s létem, přes zimu jsme spouštěli primárně nové služby pro hostitele, jako je předávání klíčů hostům anebo pomoc s administrativou. Nabídku a systém prodeje zážitků jsme tak mezitím mohli pečlivě připravit na blížící se sezónu,” říká CEO Be Prague, Kateřina Holnová.

Kamenná pobočka je na letišti Václava Havla od letošního ledna a nabídkou svých služeb připomíná univerzální recepci pro hosty, kteří mají v Praze zarezervované sdílené ubytování. Dostanou od něj klíče, mohou za něj zaplatit a také vyřídit povinnosti  spojené s ubytováním v cizí zemi. Mimo to tam mohou také zakoupit mobilní internetové připojení a nyní nově i objednat výlety a zážitky.

O IdeaSense

Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To- Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense.

Více informací na: www.ideasense.cz.

 

Reklamy