Mailkit získala certifikáty ISO 27001 a 9001

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, obdržela certifikáty ISO/IEC 27001:2013 a ISO 9001:2015. První z nich certifikuje systém managementu bezpečnosti informací firmy a druhý systém managementu kvality organizace. Oba se týkají procesů při návrhu, vývoji a provozování technologie pro marketingovou automatizaci.

2017-05-09 18_10_44-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

“Nástroj Mailkit vyvíjíme tak, aby odpovídal nejpřísnějším standardům. Dbáme jak na spokojenost příjemců reklamních sdělení, tak firem, kterým s rozesíláním newsletterů pomáháme. Certifikáty jsou důkazem toho, že naše služby snesou nejkritičtější možné hodnocení,” říká Jakub Olexa, ředitel firmy.

ISO 27001 stanovuje požadavky na management bezpečnosti informací, zejména z pohledu nakládání s nimi ze strany zaměstnanců, z hlediska procesů a nastavení IT systémů. Nejnovější verze této normy pochází z roku 2013 a firemní procesy společností, které jsou podle ní certifikovány, jsou v souladu s nejnovějšími legislativními požadavky kladenými zejména na ochranu osobních údajů.

ISO 9001 je jednou z vůbec nejznámějších norem. Určuje požadavky na systém řízení jakosti. Management firmy si stanoví cíle v oblasti kvality své produkce (zboží nebo služeb) a pomocí nastavených procesů jsou tyto následně realizovány. Efektivita těchto procesů je monitorována a firma v případě potřeby přijímá opatření a upravuje je. Základní přidaná hodnota této normy tkví v tom, že dodavatelé a zákazníci mají jistotu, že nabízená služba je plně v souladu s platnými zákony a předpisy.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.