Vychutnejte si přírodu naplno. Albert přináší v nové kampani outdoorové vybavení

Albert potěší díky nové sběratelské kampani zákazníky oblíbeným outdoorovým vybavením, které inspiruje k letní dovolené strávené v přírodě. Praktickou výbavu včetně špičkových produktů od značek Husky a Varta získají zákazníci se slevou od 40 %. Stačí jim nasbírat patnáct bodů za nákupy v Albertu. Věrnostní kampaň s názvem „Vychutnejte si přírodu naplno“ odstartuje 6. června a potrvá dva měsíce.

„Právě teď začíná období, kdy se snažíme trávit hodně času venku se svými blízkými a věnovat se oblíbeným letním outdoorovým aktivitám. Rozhodli jsme se proto podpořit českou vášeň pro turistiku a kempování nabídkou praktického a kvalitního vybavení od renomovaných značek Husky a Varta,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.

Výbava pro dospělé i děti

Za každý nákup v hodnotě 200 Kč získají zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Ke startovacím třem bodům zdarma sbírají dalších dvanáct bodů, které pak promění v kterékoliv prodejně Albert za vybrané produkty se slevou od 40 %. Na výběr je celá řada vybavení na kempování pro jednotlivce i celou rodinu. Nechybí sada kempinkového nádobí, příborový set, termosky, voděodolné deky nebo spací pytle, které zahřejí i v -10°C. Děti budou nadšené z praktické čelovky nebo baterky s motivem oblíbených Mimoňů.

„Při plánování naší nové kampaně jsme mysleli na všechno, co by zákazníci ocenili při pobytu v přírodě. S námi budou připravení na táborák i na nocleh pod širákem,“ upřesňuje Soňa Balan, a dodává: „V Albertu zákazníci nakoupí jídlo a pití na celodenní túru, několikadenní kempování u řeky i na večerní opékání u táborového ohně. Vše potřebné si z našeho obchodu mohou odnést v batohu značky Husky, který se hodí do přírody, ale i do města. Je k dostání v 15litrové variantě pro děti a 27litrové pro dospělé.“

Spotřebitelská kampaň „Vychutnejte si přírodu naplno“ potrvá ve všech obchodech Albert od 6. června do 7. srpna 2018. Více informací naleznete se startem kampaně na www.kemp.albert.cz.

Vybraný sortiment pro zákazníky po celý rok

Tematické věrnostní kampaně jsou mezi zákazníky velice oblíbené. „Snažíme se i v rámci těchto aktivit inspirovat ke zdravému životnímu stylu nabídkou kvalitního sortimentu a také pečlivě sestavenými recepty, které jsou k dispozici v našem časopisu nebo na našich webových stránkách,“ uzavírá Soňa Balan.

O Albertu

    • Obchody Albert působí na českém trhu téměř 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
    • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
    • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
    • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
    • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

 

Reklamy