Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Interiérový design“

Magazín E15 Premium dnes titulem „Interiérový design“ rozšiřuje své dosavadní portfolio magazínů s realitní tematikou.

Proč jsou nové české kanceláře hezčí než tuzemské byty? Kam v bytě patří pračka? Jak design ovlivní tržby obchodů a restaurací? Na všechny tyto otázky a samozřejmě ještě mnohem více odpoví nové číslo magazínu E15 Premium, zaměřené na interiérový design.

Čtenář se také dozví, co je interiérový designér za profesi a proč je v posledních letech stále populárnější. Asi nejslavnější české designérské duo Olgoj Chorchoj prozradí, že pracuje jenom s takovým zákazníkem, se kterým je možný dialog – a povypráví také, co bohatí lidé a firmy chtějí. Pohled do historie interiérového designu ukáže, že je to poměrně mladý obor, protože lidé (kromě šlechty) začali institucionalizovaněji řešit, co mají v domě, až s průmyslovou revolucí.

Magazín ukazuje, jak vypadá nejkvalitnější český nábytek, jaké jsou aktuálně nejvíce trendy kanceláře, a popisuje zkušenosti designérů s tím, co Češi vůbec v domácnostech chtějí mít a jak fenomén IKEA změnil tuzemský vkus.

Redakce E15 nenechala stranou ani byznysovou stránku tohoto sektoru. Čeští developeři jsou již poměrně známí, ale i výroba a prodej věcí do interiérů dokázala vytvořit v Česku vrstvu bohatých podnikatelů, dokonce miliardářů a stamilionářů.  Kdo v interiérech vyrostl, popisuje jedno z témat magazínu. Nezapomněli jsme ani na příběhy českých výrobců světel, kteří se stávají postupně globální legendou.

K tématu Reality a Interiéry pořádá deník E15 21. června hotelu Four Seasons odbornou diskusní snídani, kde v panelu vystoupí renomovaní hosté z oblasti developmentu, designu a architektury.

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuse o klíčových tématech. Letos se mohou čtenáři těšit na magazíny věnované problematice školství či inovací v průmyslu a energetice.

Časopis je k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco, dále přes SMS prodej a na webových stránkách www.e15.cz.

CZECH NEWS CENTER a.s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje přes 3,7 milionu čtenářů tisku a více než 7 milionů návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC. 

Reklamy