Praha 13. června 2018: E-commerce akcelerátor Inveo, který poskytuje komplexní e-commerce omnichannel řešení, dále rozšiřuje svůj tým. Na pozici Business Unit Director ve startupu DoDo patřícím pod křídla Inveo nastupuje Martin Marek, který bude mít na starosti stávající i nové klienty a rozvoj celého B2B segmentu.
Martin Marek se posledních šest let věnoval řízení online portfolií a má za sebou řadu úspěšných projektů ve společnostech jako Burda Praha anebo News and Media Holding. V těchto společnostech vytvořil online-business strategii s důrazem na omnichannel přístup a taktéž sjednotil celé portfolio z produktového a systémového pohledu. Působil jako projektový manažer TV NOVA v oblasti vylepšování firemních procesů, jako LEAN manažer byl zodpovědný za vylepšení finančních výsledků ve svěřených oblastech v Raiffeisenbank.
V DoDo se Martin Marek bude soustředit na akvizici nových klientů a o rozvoj služby jako takové z pohledu business developmentu. Zároveň zastřeší nastavení a rozvoj interní logistické platformy, kterou aktuálně vyvíjí development tým společnosti Inveo.
„Věříme, že díky bohatým zkušenostem s řízením firemních procesů bude Martin silnou posilou našeho týmu. Jeho know-how využijeme i v rámci nově vznikajícího HR projektu, který právě připravujeme,“ dodává Michal Menšík, CEO Inveo.
Martin bude zodpovědný za nastavení nových procesů v obou společnostech (DoDo a Inveo) a povede také interní školení v oblasti procesního řízení a BPI.
O společnosti Inveo
Největší český e-commerce akcelerátor je většinově vlastněný e-commerce expertem Michalem Menšíkem, který mimo jiné stojí za projekty Slevín nebo PayLo. Kromě vlastní e-shopové platformy nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování emailingů Mailytics a od roku 2017 také osobní asistenční službu iDODO.cz. Ve svém portfoliu spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.