Deník Metro dnes vydává speciál k fotbalovému šampionátu a do ulic vysílá kameloty v zelených dresech

U příležitosti fotbalového mistrovství světa 2018 v ruské Soči dnes deník Metro mediální skupiny MAFRA vydává speciální tematickou přílohu k šampionátu a pod heslem „Fandíme fotbalu“ ve čtvrtek a v pátek do pražských ulic vysílá kameloty v zelených dresech a kamelotky v sukních z výtisků deníku Metro.  

Kromě možnosti získat aktuální vydání deníku Metro budou mít lidé příležitost se s kameloty vyfotit a do neděle 17. června zaslat své fotografie do redakce deníku. Nejzajímavější z nich vybrané redakcí budou následující úterý (19. června) zveřejněny v deníku Metro a jejich autoři získají odměnu.

„Kampaní „Fandíme fotbalu“ chceme navázat na úspěšnou akci „Vítáme jaro“ z konce března, kdy měly kamelotky v novinových sukních premiéru a která u čtenářů vyvolala velký ohlas,“ říká Jan David, šéfredaktor deníku Metro.

S „fotbalovou“ kampaní deníku Metro se čtenáři mohou setkat také na plakátech stojanu Metro, na webových stránkách www.metro.cz a na Facebooku.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy