3,6 milionu zákazníků Tesco hlasovalo pro projekty ve svém okolí

270 projektů neziskových organizací si rozdělí celkem 5 040 000 korun.

Praha, 20. června 2018 – Do 4. ročníku grantového programu Tesco „Vy rozhodujete, my pomáháme” se zapojilo celkem 571 organizací. Nyní známe 270 vítězných organizací, které si na realizaci svých projektů rozdělí celkem 5 040 000 korun. V 90 regionech po celé republice se největší podpoře zákazníků těšily projekty zaměřené na děti a zdravotně znevýhodněné. Žeton pro jeden z nominovaných projektů vhodilo neuvěřitelných 3 613 217 zákazníků. Absolutním vítězem se stala organizace Demosthenes, pro kterou v děčínském Tesku hlasovalo přes 70 200 zákazníků.

Pro společnost Tesco je důležité podporovat komunity, kde žijí její zákazníci a zaměstnanci. Maloobchodní řetězec proto již počtvrté spustil unikátní program „Vy rozhodujete, my pomáháme“, který je zaměřený právě na podporu lokálních neziskových a příspěvkových organizací. Zákazníkům dává příležitost zvolit si jeden ze tří projektů, které podporují společenský život ve svém okolí. „Máme radost, že se program těší tak velké oblibě našich zákazníků. Rád bych jim poděkoval za podporu a věřím, že se i s jejich pomocí podaří zrealizovat tyto krásné projekty,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro Českou republiku.

Vítěz nebere vše

Letos poprvé samotný postup projektu do finálového hlasování na obchodech znamenal, že získá finanční podporu. Pokud zvítězil, dostane 30 000 korun, když skonči lna druhém místě, získá 16 000 korun, projekty na třetích místech pak 10 000 korun.

Nominované organizace využívaly v průběhu hlasování možnost prezentovat své aktivity přímo na obchodech a zákazníkům. Dokázaly tak lépe přiblížit svou činnost a představit svůj projekt.

Podpora lokálních neziskových organizací

Odborným garantem celého programu bylo i v tomto ročníku Nadace Rozvoje Občanské Společnosti, která zároveň prověřila všechny nominované projekty z pohledu jejich transparentnosti, důvěryhodnosti i udržitelnosti a bylo také součástí odborné komise, která vybrala do finálního hlasování 270 projektů.

Finanční podporou ale spolupráce Teska s neziskovými organizacemi rozhodně nekončí. „Chceme být neziskovým organizacím i nadále užiteční a nápomocní, proto jsme pro jejich zaměstnance připravili sérii školení a workshopů na témata jako je fundraising nebo jak si poradit s komunikací na sociálních sítích,“ doplňuje Patrik Dojčinovič.

Zákazníci i neziskové organizace se mohou na konečné výsledky podívat na stránkách http://pomahame.itesco.cz/

 

Reklamy