Instagram Stories se těší stále větší oblibě. Dobrý web proto s Danielem Dočekalem přichystal seminář věnovaný výhradně této extrémně rychle rostoucí funkci. Důraz bude kladen zejména na zdůraznění jejího komerčního využití. Školení na toto téma se uskuteční 19. července 2018.
Když Instagram oznámil začlenění Stories (původně nápad Snapchatu) do své platformy, málokdo tušil, že se mu to povede tak dobře, že ohrozí samotné základy Snapchatu a lidé najdou zcela nový důvod, proč začít používat právě Instagram.
Podle posledních čísel používá Instagram Stories přes 300 milionů denně aktivních uživatelů a rostoucí trend nadále pokračuje. Odhaduje se, že už příští rok Stories předběhnou coby hlavní forma sdílení klasické příspěvky v newsfeedu.
Spousta značek ale stále tápe v tom, jak Stories zapojit do svých marketingových strategií a generovat z nich reálný přínos pro byznys. Zvrátit tuto skutečnost si klade za cíl nový seminář, který připravil Dobrý web ve spolupráci s Danielem Dočekalem.
O Dobrém webu
Dobrý web je značkou digitální agentury Sherpas. Pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, zároveň poskytuje vzdělávání v digitálním marketingu pro firemní klientelu na klíč. Dobrý web taktéž stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka.
Více informací ke vzdělávacím aktivitám naleznete na www.dobryweb.cz, a na www.digiaka.cz. Agenturní web – www.sherpas.cz.