Comdata Czech expandují ve východních Čechách a na Vysočině

Hradec Králové/Trutnov/Žďár nad Sázavou 2. července 2018 – Společnost Comdata Czech, která se zabývá vzdálenou správou firemních procesů (BPO – business process outsourcing) a péčí o zákazníky (CRM) svých klientů, získala akvizicí od firmy ComGate tři aktivní call centra v Královohradeckém kraji a na Vysočině. Akvizice, jejíž hodnota není veřejná, významně posiluje vedoucí pozici Comdata na českém trhu, kde dosud zaměstnávala na 1000 spolupracovníků, z toho 70 % žen. Po akvizici vzroste počet zaměstnanců na 1300.

Nový přírůstek do rodiny Comdata, umožní efektivnější správu klientských potřeb a rozšíření portfolia služeb našich firemních zákazníků,“ uvedl Andrea Tonoli, generální ředitel Comdata Czech. „V naší práci důsledně dodržujeme aktuálně platnou směrnici GDPR pro styk call center s koncovými zákazníky. Nejsou to jen plané řeči, ale výraz odpovědnosti vůči klientům, jejichž jménem se na jejich koncové zákazníky obracíme,“ dodal.

Akciová společnost Comdata je v České republice jedničkou na trhu v outsourcingu podnikových procesů a péči o zákazníka. Comdata Czech má aktuálně své pobočky v Praze, Brně, Ostravě, Chrudimi, Liberci, Krnově a nyní i v Hradci Králové, Trutnově a Žďáře nad Sázavou na Vysočině a je integrální součástí Comdata Group se sídlem v italském Miláně.

„Zajímavá transakce s lídrem trhu je zárukou toho, že o naše zákazníky i zaměstnance, s nimiž jsme dlouhodobě budovali nadstandardní vztahy, bude jak lidsky, tak odborně dobře postaráno,“ dodává Jakub Ouhrabka, generální ředitel společnosti ComGate.

Comdata Group je předním světovým poskytovatelem inovativních BPO služeb (Business Process Outsourcing) s aktivitami v oblastech jako Telco, energie, bankovnictví, finance, pojišťovnictví, zpracovatelský průmysl, obchod, e-commerce a další. Společnost Comdata Group byla založena v roce 1987 a prostřednictvím 60 operačních středisek rozmístěných po celém světě poskytuje v současnosti služby více než 670 klientům ve 22 zemích. Na čtyřech kontinentech zaměstnává více než 50 000 spolupracovníků, kteří klientům poskytují služby ve 30 jazycích Cílem skupiny je patřit mezi TOP 3 největší poskytovatele služeb v klíčových oblastech. Působí v Evropě a Latinské Americe v oblasti outsourcingu hlasových služeb, jako jsou kontaktní centra a technická podpora zákazníkům. Celkový obrat překročil v roce 2017 částku 800 milionů euro. Společnost také poskytuje nehlasové služby jako backoffice, řízení úvěrů, a správu dokumentů. Dále také nabízí projektové řízení, technické know-how a zkušenosti v oblasti zavádění technologií a modelů, pomáhajících k dosažení efektivního řízení provozu.