Sampling oknem? Proč ne!

Pod záštitou mediální full-service agentury Spark Foundry z komunikační skupiny Publicis Groupe, probíhá v těchto dnech velmi unikátní promo nového produktu klienta Heineken Group. Sampling oknem.

Zlatopramen Radler herbal je první nealko radler, který obsahuje 0,00 % alkoholu. Na trh vstupuje pod přezdívkou Hrdá nula a jeho konzumenti s ním rozhodně neztratí balanc. Produkt je tak vítaným osvěžením i během pracovní doby. Potenciální konzumenty v pražských kancelářských centrech proto v těchto dnech překvapí za oknem balancující promotéři – „myči oken“, kteří jim nachlazený radler podají přímo do kanceláře či je pozvou na setkání s pozemním samplingovým týmem.

Spark Foundry

Spark Foundry je jedna ze šesti globálních mediálních agentur, které jsou součástí skupiny Publicis Media. Má pobočky v rámci sítě Publicis One, jež je společně s Publicis Media klíčovou divizí Publicis Groupe. Odvážná vize agentury Spark Foundry těží z nadšení startupu a duše tahouna, které spojují podnikavý, inovativní obchodní přístup s kompletními zdroji, schopnostmi a postavením na trhu skupiny Publicis Media. Agentura má 3 500 zaměstnanců na celém světě a využívá největší talent v odvětví a rostoucí stopu poboček na klíčových trzích včetně Spojených států, Velké Británie, Blízkého východu a severní Afriky, Polska, Austrálie a Číny.