Mailkit rozesílá newslettery pro Seznam.cz

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, začala posílat obchodní sdělení pro českou internetovou jedničku Seznam.cz. Pro Mailkit se jedná o prohloubení dosavadní úspěšné spolupráce s touto firmou.

2017-05-09 18_10_44-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

“Se Seznam.cz spolupracujeme již delší dobu. Kooperace s nimi je velmi přínosná a také díky jejich zpětné vazbě neustále naši službu zdokonalujeme. Seznam je pro nás při vytváření nástroje Mailkit důležitým partnerem,” říká Jakub Olexa, jednatel Mailkit.

„Vzdělávání, informovanost a dodržování pravidel v oblasti e-mailingu považuji za naprosto zásadní pro spolehlivou doručitelnost do Seznamu. Spolupráce s Mailkitem, nejen na platformě dobryemail.cz, nám poskytuje cenné informace, které mají jak technický, tak i etický pozitivní dopad na naše vlastní řešení,“ dodává David Finger, produktový manažer služby Seznam.cz Email.

Seznam.cz, Mailkit a další firmy od října 2017 spolupracují na projektu dobryemail.cz. Zájemci mohou na tomto webu zjistit, jaká práva a povinnosti mají odesílatelé a příjemci obchodní e-mailové korespondence a podle jakých pravidel by měly být rozesílány e-mailingové kampaně.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.

 

Reklamy