5 let záruky na televizory Panasonic až do konce září

Praha, Česká republika (16. července 2018) – Od 16. července nabízí Panasonic českým zákazníkům mimořádnou prodlouženou záruku na televizory zakoupené do konce září. Nabídka přichází ve chvíli, kdy s nástupem televizního vysílání ve formátu DVB-T2 zvažuje koupi nového televizoru obrovské množství českých zákazníků.

Společnost Panasonic, dlouholetý lídr v oblasti televizorů a souvisejících technologií, spouští ve chvíli, kdy se desetitisíce českých domácností rozhodují o nákupu nového televizoru, časově omezenou akci s prodlouženou 5letou zárukou. Tato nabídka se vztahuje na vybrané modely LED a OLED televizorů nejnovější generace, která používá pro úpravu obrazu digitální technologie profesionálních hollywoodských postprodukčních studií. Tato akce je pro české zákazníky vzhledem k nástupu nového vysílacího formátu digitálního pozemního vysílání dokonale načasovaná.

„Délka záruční doby je jedním z rozhodujících faktorů při nákupu nového televizoru. Naše produkty před uvedením do výrovy pečlivě testujeme. Díky tomu jim věříme natolik, že můžeme nyní nabídnout zákazníkům, kteří si zakoupí vybraný model televizoru, mimořádně výhodné podmínky,“ říká Ondřej Machala, produktový manažer Panasonic.  

K aktivaci mimořádné záruky je třeba, aby zákazníci registrovali svůj nový přístroj na internetové stránce www.tvoled.cz/5let. Tato akce platí od 16.7. do 30.9. 2018.

– KONEC –

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 slaví společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2018 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky. Chcete-li se o skupině Panasonic dozvědět více, navštivte http://www.panasonic.com/global.

Reklamy