Lidové noviny jsou Mediálním partnerem mezinárodního diskusního fóra Meltingpot na Colours of Ostrava 2018

Deník Lidové noviny skupiny MAFRA je Mediálním partnerem prestižního diskusního fóra Meltingpot, které proběhne 18. až 21. července 2018 v rámci festivalu Colours of Ostrava. Zastoupení bude mít hned ve třech panelech.

Petr Kain, vedoucí ekonomického magazínu Lidových novin Index, si ve středu 18. července od 15.00 hodin v rámci Czech stories stage popovídá o důležitosti příběhu značky s následníkem slavné dynastie Thomasem Archerem Batou („Věřit v příběh značky / Believe in Story of Brand“).

Jan Klesla, komentátor listu, ve stejný den od 17.30 hodin na Global stage provede diskusí s Matthiasem Fifkou o megatrendech, které nás budou ovlivňovat ve  21. století  (Megatrendy 21. století – vývoj, který ovlivňuje naši přítomnost a budoucnost / Megatrends of the 21st Century – The Developments that Transform Our Lives Now and in the Future“).

Luděk Vokáč, redaktor ekonomického magazínu Lidových novin Index, se ve čtvrtek 19. července od 16.45 hodin na Czech stories stage ujme moderování diskuse Tomáše Sedláčka, Adama Podholy a Soňy Jonášové o tom, co čeká společnost hojnosti a konzumu („Společnost hojnosti a konzumu / Society of Abundance and Consumption“).

Festival Colours of Ostrava podporují i další tituly mediální skupiny MAFRA: Deník Mladá fronta DNES je Generálním mediálním partnerem a zpravodajský portál iDNES.cz Hlavním mediálním partnerem festivalu Colours of Ostrava. Deník Metro a týdeník 5plus2 jsou Mediálními partnery doprovodného Festivalu v ulicích.

 
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy