Statusdroid získal nejvyšší možnou autorizaci od Facebooku. Česká služba tak nově umí pozastavit reklamy na Facebooku a v Google Ads

Praha, 17. července 2018 – Monitoring webů Statusdroid, který v ostré verzi funguje už od začátku letošního roku, podstatně rozšířil své funkce. Kromě nepřetržitého sledování dostupnosti webů mohou uživatelé služby nově využít také automatizovanou správu reklam v reklamních systémech Facebooku a Googlu, kde Statusdroid získal nejvyšší možnou autorizaci k zasahování do kampaní. Nástroj jim nově dokáže ušetřit náklady za prokliky, které vedou na dočasně nefunkční stránky.

Když nyní Statusdroid zjistí nedostupnost webu, automaticky pozastaví všechny aktivní reklamy. Jakmile je problém vyřešen a webové stránky znovu fungují, Statusdroid všechny reklamy znovu aktivuje.

Pozastavování reklam je zcela unikátní funkcí, která proces propagace webů značně usnadňuje. Zatímco například Google umí AdWords reklamy při výpadku webu zcela vypnout bez možnosti obnovy, Statusdroid reklamy pozastaví a po vyřešení problému je znovu spustí tam, kde běžet přestaly. Odpadá tak spousta zbytečné manuální práce, která vzniká úplným zastavením reklam,” vysvětluje Lukáš Pour, zakladatel a CEO Statusdroidu. Hlavní benefit funkce pak leží zejména v rychlosti a efektivitě řešení nastalých situací. “Díky okamžitému pozastavení reklam se nikdy nemůže stát, že by se uživatel dostal skrz sponzorovanou reklamu na web, který postihl momentální výpadek. Díky tomu je možné ušetřit náklady za zbytečnou reklamu a především tolik důležitou reputaci před klientem,” dodává Pour.

Novou funkci si mohou uživatelé vyzkoušet v rámci 15denní zkušební verze zdarma. Po uplynutí trial verze je dostupná uživatelům tarifu Pro. Služba Statusdroid mimo to také monitoruje zadané webové stránky každou minutu ze 13 míst na světě. Kromě dostupnosti stránek (uptime) také sleduje, zda web využívá nejaktuálnější zabezpečovací certifikáty (HTTPS), využívá nejaktuálnější verzi WordPressu, zda nemá problémy s rychlostí načítání stránek, a rovněž nabízí provozovatelům webů veřejně dostupnou status page, na které v případě potíží získají zákazníci či návštěvníci monitorovaných webů všechny informace o potížích a dostupnosti webu.

Více o Statusdroidu

Statusdroid je český nástroj na inteligentní monitoring správného chodu webových stránek. Provozovatelé e-shopů, marketingové agentury i jednotlivci, pro které je web přímým zdrojem příjmů, jej využívají pro 24hodinový dohled nad svými doménami z celého světa, automatizovanou kontrolu certifikátů nebo možnost automatického vypínání reklam v AdWords a Facebook Ads v případě výpadku webu. Za Statusdroidem stojí vývojářský tým Lukapo.

 

Reklamy