Honor v první polovině roku 2018 zaznamenal 150% nárůst prodejů

Praha, 18. července 2018 – Značka smartphonů Honor má za sebou úspěšnou první polovinu roku 2018. Hlavním úspěchem byl mezinárodní nárůst prodejů o 150 %, a to bez zahrnutí prodaných telefonů v Číně. Nejnovější vlajkové lodi Honor 10 se za první tři měsíce od uvedení prodalo tři miliony kusů. Honor se tak blíží k cíli být do pěti let mezi třemi nejlepšími světovými mobilními značkami.

V květnu letošního roku představila značka Honor svou vlajkovou loď Honor 10 a s ní dvě nové inovace v oblasti smartphonů. Pokročilou technologii umělé inteligence AI 2.0 zabudovanou do duální kamery a design CMF a 3D skleněná záda s nano-optickým povrchem skládajícím se z patnácti vrstev třpytivé barvy. Také díky těmto inovacím se za tři měsíce od uvedení prodaly tři miliony kusů tohoto modelu.  Honor 10 se tak stal nejprodávanějším modelem značky Honor. Úspěšné prodeje vlajkové lodi měly pozitivní dopad na celou bilanci prodejů Honor. Ten zaznamenal 150% celosvětový meziroční nárůst prodaných smartphonů Honor, a to bez zahrnutí prodejů v Číně.

„Velmi nás těší pozitivní vývoj na českém trhu. Například v rámci segmentu smartphonů od 400 do 500 euro jsme zvýšili podíl na 24 %. Pozitivní vývoj pak sledujeme i u dalších segmentů, komentuje vývoj na našem trhu Alex Wangxi, business representative Honoru v regionu CEE. „Úspěšně jsme letos na trh uvedli několik špičkových telefonů a pokračovali jsme ve spolupráci s ambasadorkou značky Evou Samkovkou. I díky tomu se nám podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce, doplňuje Alex Wangxi.

Budoucí ambice značky v České republice a v rámci globální expanze nejlépe ilustruje právě představená série telefonů pro tzv. „entry segment“. Konkrétně telefony Honor 7S, 7A a 7C. Honor do těchto telefonů mimo jiné poprvé umístil tzv. Fullview displej a díky příjemné cenovce úspěšně konkuruje značkám jako Xiaomi, Huawei a Nokia právě v kategorii nejlevnějších telefonů.

V Číně zůstává značka Honor i nadále nejlepší e-značkou smartphonů. Dle výzkumu trhu Sino Market Research se od ledna do dubna 2018 na čínském trhu prodalo přes 18 milionů telefonů značky Honor.

Růst prodejů zaznamenává Honor po celém světě a rozšiřuje své produktové portfolio na další trhy. V letošním roce Honor úspěšně uvedl produkty v Indonésii, Thajsku, Vietnamu, Filipínách, Singapuru, Egyptě, Pákistánu, Mexiku a Kolumbii. Díky pozitivnímu celosvětovému vývoji se značka Honor blíží k cíli být během pěti let mezi třemi nejlepšími světovými značkami.

O značce mobilních telefonů Honor

Honor je odvážná značka. Značka pro zákazníky, kteří se nebojí dělat věci jinak – proti zažitým konvencím. Honor přišel na trh s úplně novým obchodním modelem navrženým pro moderního zákazníka. Zařízení Honor spoluvytváří uživatelé v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychází svým zákazníkům vstříc nejen designem konkrétních zařízení, ale také přímým distribučním modelem. Zákazník, který si zakoupí zařízení značky Honor, nezíská jen mobilní telefon. Získá dlouhotrvající svazek se značkou odhodlanou přispět ke splnění všech jeho potřeb ve světě moderních komunikací.

Více informací naleznete na www.hihonor.com nebo na našem Facebooku www.facebook.com/HonorCZSK.

Reklamy