V Praze 12 otevírá Lidl další prodejnu nové generace

V Praze 12 v ulici Lhotecká bude v pondělí 23. července otevřena prodejna Lidl nové generace. Půjde o již čtvrtou prodejnu nového konceptu v Praze a celkově 25. v České republice. Prodejna je výrazně větší a zákazníkům i zaměstnancům přinese mnoho
novinek. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl přispěje na pořízení bezpečnostních vest pro děti z mateřských a základních škol.

Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v příjemných prostorách. K tomu přispějí například širší uličky, nová pekárna, úseky čerstvých potravin, tedy ovoce
a zeleniny, masa a mléčných výrobků rozšířené oproti původní prodejně o 20 %. Další novinkou jsou nové pokladny s odkládacím prostorem i větší plochou za pokladnami, takže zákazníci budou mít větší pohodlí při ukládání svých nákupů.  „Novinkou je také  WIFI připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá. Zákazníci rovněž přivítají prostorné parkoviště, kde nechybí parkovací místa
pro rodiny s dětmi. Prodejna je dvoupatrová, přičemž druhé patro bude sloužit jako zázemí
pro zaměstnance. Využívat budou moci sprchy, odpočinkovou místnost včetně zastřešené terasy. Přibyly tu i kanceláře a školicí prostory.

Budova prodejny pak upoutá prosklenou fasádou, díky níž bude co nejvíce využíváno denní světlo. Uvnitř prodejny i na parkovišti bude využíváno výlučně úsporné LED osvětlení. K ochraně životního prostředí přispějí lepší tepelně-izolační vlastnosti budovy, využívání odpadního
tepla, efektivní systém podlahového vytápění a chlazení a použití ekologických chladicích technologií.

Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. Po dobu dvou týdnů po otevření se zákazníci navíc mohou těšit na speciální akce určené pouze pro tuto prodejnu.

První den otevření bude spojen také s dobrým skutkem. Společnost  Lidl totiž daruje z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč na předem domluvený
počin. Darované finance budou využity na nákup bezpečnostních vest pro děti z mateřských
a základních škol.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem