Hanousková se stala kreativní ředitelkou Programmatic Media

Praha, 30. července – Novou kreativní ředitelkou Programmatic Media se stala Aneta Hanousková (27). Po ročním působení na pozici marketingový specialista se zaměřením na sociální sítě bude mít nyní na starosti chod kreativního oddělení společnosti. I přes nízký věk nabídne agentuře několikaleté zkušenosti i odborné znalosti ze studií.  

Hanousková se v marketingu pohybuje více jak 4 roky, které soustředila především do oblasti sociálních sítích. V minulosti působila například v digitální agentuře Infinity Vision.

“V současné době Programmatic Media představuje mladou a dynamickou agenturu, před kterou stojí spousta výzev. Chci do vedení nastoupit s pokorou a spoléhat se především na kvalitní a soudržný tým. Mým oborem jsou sociální sítě, plánujeme ale rozšířit kreativní zázemí i další činnosti jako multimédia nebo produkci,“ doplňuje Hanousková.

O Programmatic Media

Mladá mediální agentura založená v roce 2015 nabízí malým a středním českým firmám jednotný pohled na strategické plánování marketingových služeb. Za krátkou dobu své existence vytvořila úspěšné kampaně pro společnosti jako SodaStream, YENKEE, Krolewski nebo Metropole Zličín. Po spojení s Impression Media disponuje skupina vytvořeným know-how pro programatický nákup a sítí regionálních obchodních zástupců. Cílem je se stát v horizontu dvou let největším subjektem na trhu lokální online reklamy.

Reklamy