Marketing pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Sony vede Alexandra Kurzová

30. července 2018 – Společnost Sony ohlásila s příchodem léta personální změnu na pozici Marketing Manager a Brand Activation Manager pro Českou a Slovenskou republiku, kterou nově zastává Alexandra Kurzová.

Alexandra ve společnosti Sony působí od září 1995 a v průběhu let prošla řadou pozic pro český i slovenský trh. Od roku 2013 pracovala na regionální pozici pro oblast Střední a Jihovýchodní Evropy. Mezi její kompetence patřily plánování, organizace, obchodní a marketingové strategie a vedení týmu. Do pobočky pro Českou a Slovenskou republiku se vrátila v dubnu 2018 a od téhož měsíce, začala působit na pozici Marketing Manager a Brand Activation Manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Kurzová říká: „V oblasti marketingu jsem chtěla zůstat i do budoucna, protože je to odvětví, které se stále vyvíjí. Navíc je to práce kreativní a člověk tak stále získává nové poznatky a zkušenosti, a to mě baví. Ve své nové funkci budu mít na starosti produktový marketing, PR aktivity a budování povědomí o značce Sony pro český a slovenský trh, což je pro mne novou výzvou a moc se na ni těším.“

O společnosti Sony

Společnost Sony je vedoucí výrobce produktů na poli audio, video, her, komunikace, klíčovacích zařízení a informačních technologií jak pro spotřebitele, tak i pro profesionální trh. Společnost Sony zastává díky svému podnikání v hudebním a zobrazovacím průmyslu, v odvětví počítačové zábavy a online služeb unikátní pozici světového jedničky elektronického a zábavního průmyslu. Sony zaznamenala ve fiskálním roce končícím k 31.3.2018 úhrnné roční prodeje ve výši přibližně 77 miliard USD. Globální webová stránka společnosti Sony: http://www.sony.net/