Novým viceprezidentem pro obchod v RTB House je Wojciech Głowacki

Společnost RTB House, která svým klientům po celém světě poskytuje pokročilá retargetingová řešení, povýšila Wojciecha Głowackého na pozici viceprezidenta pro oblast obchodu. Stal se rovněž čtvrtým členem správní rady společnosti.

rtb-house-com-cz

Wojciech Głowacki bude v celé skupině dohlížet na plnění finančních rozpočtů, bude také zodpovídat za rozvoj prodejní strategie a koordinaci všech obchodních aktivit v regionech EMEA (Blízký východ a severní Afrika), APAC (Asie a Pacifik) a v Severní i Jižní Americe.

Głowacki ve společnosti RTB House působí od roku 2014, kdy nastoupil jako ředitel rozvoje obchodu v Polsku. Na starosti měl prodej, tvorbu obchodní strategie, uzavírání partnerství a hledání nových obchodních příležitostí na tamním trhu. Svou prací přispěl k tomu, že se retargetingová technologie od RTB House stala jedničkou na polském trhu. V únoru 2016 byl Wojciech povýšen na pozici ředitele pro rozvoj obchodu. Přivedl RTB House do regionu LATAM (Latinská Amerika). Za krátkou dobu se tam společnost dostala na špičku v oboru a v Brazílii zažila rekordní meziroční růst tržeb.

„Za úspěchem v Polsku a dynamickým rozvojem v regionu LATAM hned po vstupu RTB House na trh určitě stojí Wojciech se svými znalostmi a efektivní obchodní strategií, kterou realizoval. Těšíme se na to, až své cenné odborné znalosti z oblasti prodeje a manažerské zkušenosti znovu využije k posílení naší globální pozice,“ uvedl Daniel Surmacz, výkonný ředitel společnosti RTB House.

„Jsem neustále ohromen růstem a vývojem RTB House. Udělal jsem vše pro to, abych firmě na daných trzích pomohl vybudovat silné postavení. Teď s nadšením vyhlížím nové globální výzvy a těším se na posílení naší pozice v oblasti marketingu,“ říká Wojciech Głowacki, viceprezident pro prodej v RTB House.

O RTB House
RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hloubkového učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 200 kampaní na téměř 70 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 300 odborníků a stále se rozrůstá.

Více informací se dozvíte na: http://www.rtbhouse.com

Reklamy