Společnosti EYELEVEL a ECOR spojují síly. Obchodníkům přinesou revoluční, 100% bezodpadové vybavení prodejen

Strategické partnerství bylo oznámeno na konferenci cirkulární ekonomiky Holland Circular Economy Week v Utrechtu.

Praha, 20. srpna 2018 — Strategické partnerství je odrazem snah společností EYELEVEL a ECOR o rychlejší rozvoj udržitelných technologií v prostředí kamenných maloobchodních prodejen. Zkušenost pracovníků EYELEVEL s designem prodejen a vynikající užitné parametry ekologického materiálu ECOR® přinesou unikátní bezodpadové displeje, POP (point-of-purchase), POS (point-of-sales), vitríny (signage), luxusní obaly a další provozní materiály. Portfolio produktů na bázi ECOR® umožní designérům navrhovat technicky i esteticky dokonalé vybavení prodejen se 100% mírou recyklace.

„Je to pro nás ideální partnerství,” zdůrazňuje Ben Jensen, globální ředitel pro design a inovace EYELEVEL. “Čím více naplňujeme vizi udržitelného, bezodpadového maloobchodního prostředí, tím větší poptávku od ohleduplných a odhodlaných partnerů máme. ECOR® vznikl jako mimořádně inovativní ekologická alternativa ke standardní materiálové nabídce v daném odvětví. Naším partnerstvím reagujeme na skutečnost, že budoucnost maloobchodních kamenných prodejen závisí právě na šetrném chování k naší planetě.“

Zatímco společnost ECOR poskytne znalosti a dovednosti nezbytné pro výrobu samotného materiálu, EYELEVEL se postará o návrh a výrobu produktů a jejich implementaci do zvoleného prodejního konceptu.

Materiál ECOR® se vyrábí ze 100% recyklovaného odpadu. Je unikátní alternativou k dřevěným a papírovým materiálům. Plně podporuje princip “cradle to cradle” designu, tj. dokonalou přeměnu starého výrobku v nový. Výrobky z materiálu ECOR® neobsahují formaldehydy ani těkavé organické látky (VOC), což příznivě ovlivňuje i klima v obchodech.

„Vlastníci a designéři obchodů budou schopni dokonale zužitkovat použité materiály a minimalizovat odpady, které dnes vznikají z obalů, kancelářského papíru nebo odpadního textilu. I odpad lze přetvořit v hodnotný značkový koncept,” říká Eric Logtens, výkonný ředitel společnosti ECOR Europe a globální ředitel cirkulární ekonomiky. „Také spotřebitele to přivede k cirkulární ekonomice a zvýší poptávku po jejích principech.“

“Naší vizí je už velmi brzy spustit 100% recyklovatelný maloobchod,” dodává Petr Blabla, generální manažer společnosti EYELEVEL.

První výstupy strategického partnerství společností EYELEVEL a ECOR se očekávají koncem letošního roku.

O EYELEVEL

EYELEVEL je globální tým designérů, projektových lídrů a produkčních. Chtějí upevnit svou pozici exkluzivního partnera předních světových značek, které usilují o soustavné, a přitom ekologicky udržitelné inovace svých obchodních strategií.

EYELEVEL působí v oblasti tzv. Global Brand Theatre. Inovuje postupy, objekty a prostory a udržuje přední světové značky v centru dění.

Výzvu k neustálým inovacím EYELEVEL přijal před více než 20 lety. Dnes zaměstnává 600+ lidí ve 14 kancelářích na 4 kontinentech. Jejich vizí je proměna globálního retailu v odvětví výrazně citlivější k životnímu prostředí a společenské odpovědnosti. Jsou průkopníky metody „Design Thinking“, kterou aplikují napříč všemi procesy.

O ECOR®

ECOR® jsou ekologicky a zdravotně nezávadné materiály určené pro nejnáročnější designové aplikace v oblasti merchandisingu, signmakingu nebo architektury. Jsou mimořádně odolné a flexibilní. Vyrábějí se z recyklovaných celulózových vláken obsažených v komunálních, zemědělských a zpracovatelských odpadech a na konci životního cyklu se opět 100% recyklují. Neobsahují toxiny ani těkavé organické látky, což dokládá prestižní certifikát C2C. K výrobě se používá pouze voda, tlak a teplo.

O Holland Circular Economy Week

Pravidelná týdenní konference pořádaná nizozemským sdružením Holland Circular Hotspot, které propojuje poskytovatele i uživatele produktů cirkulární ekonomiky. Cílem sdružení i konference, která proběhla letos v červnu v nizozemském Utrechtu, je podpora principů a technologií bezodpadového (cirkulárního) hospodářství.

Reklamy