Huawei slaví úspěšné prodeje série Huawei nova 3

Praha, 28. srpna 2018–Huawei hlásí rekordní prodeje série smartphonů Huawei nova 3. Jeden měsíc od globálního uvedení se prodaly dva miliony kusů tohoto modelu. Největší úspěch zatím společnost zaznamenala na čínském trhu.
Společnost Huawei představila sérii Huawei nova 3v druhé polovině července. Od té doby se celosvetoveprodaly dva miliony kusůsmartphonů Huawei nova 3 a nova 3i. Největší prodeje zaznamenala společnost Huawei v Číně. Nelze ale pominout, že 40 % prodejů série Huawei nova 3 bylo mimo čínský trh.

Telefon Huawei nova 3 disponuje 6,3” FullView displejem s výřezem a výkonným procesorem Kirin 970. Ten má i aktualizaci GPU Turbo, která umožňuje plynulý chod i těch nejnáročnějších aplikací. Huawei nova 3 se může pochlubit dvěma duálními fotoaparáty se zabudovanou umělou inteligencí. Hlavní fotoaparát disponuje dvěma čočkami v rozlišení 24 + 16 MPx. Selfie fotoaparát je vybavený 24MPx čočkou, které sekunduje druhá 2MPx.

Huawei nova 3 bude našem trhu k dostání od 1.září za 10 990 Kč, a to v elegantním černém provedení a ve variantě Iris Purple, která zaujme viditelným přechodem z fialové do modré.

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.

Reklamy